Czy masz
dobrze określoną
specjalizację coachingową?

TEN TEST POMOŻE CI TO ZDIAGNOZOWAĆ

Aby zbudować dochodowy biznes coachingowy, musisz posiadać konkretną, zrozumiałą i potrzebną ludziom specjalizację. Ludzie muszą od razu rozumieć KOMU i w CZYM pomagasz jako coach.

Ten test pokaże Ci, jakie warunki powinna spełniać dobrze określona specjalizacja. Sprawdzisz, czy Twój wybór jest właściwy dla Ciebie i czy ma szansę na rynku.

Wykonaj test

Zapisz numery odpowiedzi na kartce. Pod testem znajdziesz klucz punktacji.

1. Kiedy przestawiam się i komunikuję swoją specjalizację nieznanym mi osobom (na przykład podczas jakiegoś spotkania networkingowego), to:

a. Spotykam się ze zrozumieniem i szczerym zaciekawieniem tematem. Nawet jeżeli moi rozmówcy nie należą do mojej grupy docelowej, to doskonale wiedzą, komu mogą polecić moje usługi coachingowe.

b. Rozmówcy raczej rozumieją, o czym mówię, ale zazwyczaj nie widzę u nich większego zainteresowania tematem.

c. Spotykam się ze zdziwieniem, niezrozumieniem, czuję się wtedy niewygodnie.

2. Kiedy myślę o swojej specjalizacji i o ludziach, z którymi decyduję się pracować jako coach, to czuję się:

a. Wspaniale! Tak, to jest to!

b. Dobrze, ale mam trochę wątpliwości.

c. Nie jest tym podekscytowana/y, czuję ciężką energię w ciele.

3.Jeżeli miał(a)byś pracować jako coach tylko w tej specjalizacji przez następne 10 lat, to na myśl o tym czujesz się:

a. Przytłoczona/y

b. Przeszczęśliwa/y

c. OK

4. Jeżeli miał(a)byś już dziś napisać 20 odcinków bloga dla ludzi z Twojej grupy docelowej o problemach, które rozwiązuje Twój coaching, to:

a. Nie wiesz, o czym miał(a)byś pisać.

b. Doskonale! Masz tyle pomysłów, że już nie możesz doczekać się, by zacząć.

c. Mógłbyś/mogłabyś coś napisać, ale żeby aż 20?!

5. Jeżeli miał(a)byś zorganizować warsztat dla osób z Twojej grupy docelowej na temat ich problemów i rozwiązań wynikających z Twojego coachingu, to:

a. Nie masz pojęcia, gdzie miał(a)byś szukać tych ludzi i o czym do nich mówić.

b. Wiesz, o czym mówić, ale nie masz pojęcia, jak ich znaleźć.

c. Wiesz doskonale, jak ich znaleźć i o czym ma być ten warsztat.

6. Twoja grupa docelowa:

a. Ma pieniądze i wyda je na rozwiązanie swoich problemów za pomocą Twojego coachingu.

b. Być może stać ją na coaching, ale nie jesteś tego pewien/pewna.

c. Raczej na pewno nie są to ludzie, którzy mogą sobie pozwolić na coaching.

7. Czy chętnie pogłębiasz wiedzę w swojej wybranej ekspertyzie? Czy czytasz na ten temat, doskonalisz się?

a. Tak, bardzo chętnie!

b. Raczej tak.

c. Nie, nie mam ochoty o tym więcej wiedzieć.

8. Jak pewnie się czujesz w tej specjalizacji?

a. Wiem, że jestem ekspertem i wiem, jak pomóc moim klientom.

b. Czuję się niepewnie. Boję się, że moi potencjalni klienci będą w tym mądrzejsi ode mnie i zakwestionują mnie jako eksperta.

c. Czasami mam poczucie, że nie wiem wystarczająco dużo lub nie mam wystarczającego doświadczenia.

9. Czy jeżeli prowadził(a)byś właściwy marketing jako coach z wybraną specjalizacją, to po roku był(a)byś rozpoznawalny/a w konkretnych środowiskach?

a. Na pewno

b. Nie wiem, w jakich środowiskach

c. Może

10. Czy chętnie napisał(a)byś książkę skierowaną do swojej grupy docelowej dokładnie na temat, jaki wybrałaś/eś jako swoją specjalizację?

a. Nie. Nie wiem o czym właściwie miałabym pisać.

b. Tak! Już bym najchętniej zaczęła/zaczął!

c. Nie jestem pewny/a, czy mam aż tyle do powiedzenia na ten temat.

Teraz podlicz swoje punkty:

1.

A. 10

B. 5

C. 0

2.

A. 10

B. 5

C. 0

3.

A. 0

B. 10

C. 5

4.

A. 0

B. 10

C. 5

5.

A. 0

B. 5

C. 10

6.

A. 10

B. 5

C. 0

7.

A. 10

B. 5

C. 0

8.

A. 10

B. 0

C. 5

9.

A. 10

B. 0

C. 5

10.

A. 0

B. 10

C. 5

Wyniki testu

Podsumuj swoje punkty i otwórz okienko (+) właściwe Twojej punktacji.

Jeżeli zdobyłeś/aś 70-100 punktów:

Masz dobrze dobraną do siebie i do rynku specjalizację!

Gratuluję! Dobra robota!

Jeżeli nie masz wyniku 100, wróć do pytań, w których miałeś/aś mniej niż 10 i zaznacz je jako możliwe obszary do pracy.

W ciągu trzech kolejnych dni otrzymasz ode mnie maile na temat doboru i określenia specjalizacji. Być może będą dla Ciebie dodatkową inspiracją.

I już teraz możesz zarezwrwować miejsce na webinarze SPECJALIZACJA COACHINGOWA – Jak ją odnaleźć, jasno określić  i pięknie pokazać światu.

Jeżeli zdobyłeś/aś 45 - 65 punktów:

Już zaczynasz się ukierunkowywać, ale czeka Cię jeszcze praca.

Być może Twój wybór nie jest do końca dopasowany do Twojej pasji, umiejętności lub do rynku.

Być może wybór jest OK, ale sposób, w jaki go opisujesz, wymaga pracy.

Sprawdź, w których pytaniach miałeś/aś niski wynik. Podpowie Ci to obszary do zmian.

W ciągu trzech kolejnych dni otrzymasz ode mnie maile na temat doboru i określenia specjalizacji. Być może będą dla Ciebie dodatkowymi wskazówkami i inspiracją.

I już teraz możesz zarezwrwować miejsce na webinarze SPECJALIZACJA COACHINGOWA – Jak ją odnaleźć, jasno określić  i pięknie pokazać światu.

Jeżeli zdobyłeś/aś 0 - 40 punktów:

Potrzebujesz nad tym mocno popracować.

Albo masz bardzo ogólnie określoną specjalizację (to tak jakbyś nie miał/a jej wcale) albo masz ją, ale jej nie lubisz, nie czujesz się w niej dobrze.

Każdy na początku może mieć trudności z wyborem i określeniem swojej specjalizacji. W żadnym razie nie jesteś w tym sam/a.

Ale to oczywiście nie powód, żeby tak miało pozostać. Czas to zmienić! Im szybciej zdefiniujesz swoją specjalizację, tym szybciej zaczniesz robić marketing i pozyskiwać klientów.

Nie martw się, w następnych mailach ode mnie dostaniesz sporo informacji. W ciągu trzech kolejnych dni, otrzymasz ode mnie maile na temat doboru i określenia specjalizacji.

I już teraz możesz zarezwrwować miejsce na webinarze SPECJALIZACJA COACHINGOWA – Jak ją odnaleźć, jasno określić  i pięknie pokazać światu.

Jak Ci poszło? Jeżeli okazało się, że masz przed sobą trochę pracy, to nie martw się. W kolejnych mailach wesprę Cię wskazówkami, jak zrobić to dobrze. Dowiesz się:

  1. Co to właściwie znaczy „specjalizacja coachingowa”? Jakie specjalizacje funkcjonują na rynku?
  2. Po co Ci specjalizacja coachingowa? I dlaczego nie możesz bez niej żyć?
  3. Jakie warunki musi spełniać dobrze wybrana specjalizacja coachingowa? I jak wybrać tą najwłaściwszą dla siebie?

Zaproszę Cię też na webinar SPECJALIZACJA COACHINGOWA – jak ją odnaleźć, jasno określić i pięknie pokazać światu

Chcesz poprawić sobie wyniki?
Wpadaj na webinar!

Chcesz poprawić sobie wyniki?
Wpadaj na webinar!

© 2021 | Małgorzata Żukowska: PROSPERUJ JAKO COACH

Regulamin | Polityka Prywatności

© 2021 | Małgorzata Żukowska: PROSPERUJ JAKO COACH

Regulamin | Polityka Prywatności