Strefa Wiedzy

Poczęstuj się ;)
Tu znajdziesz konkretne wskazówki i inspiracje dotyczące najlepszych praktyk w budowie biznesu coachingowego.

Najnowsze wpisy

Z kim przestajesz

Z kim przestajesz

Opowiem Ci dzisiaj króciutką historię sprzed lat 17. Wnioski z niej wyciągnięte posłużyły mi na długie lata budowania biznesu coachingowego z pewnością siebie, wiarą, że "się nadaję" i poczuciem, że robię to, co "moje". I wielokrotnie mega ułatwiły mi decyzje, z kim...

czytaj dalej
Half of success is showing up:)

Half of success is showing up:)

Pokazać się, pojawić, gdzie trzeba, zadzwonić, zagadać do kogoś to już połowa sukcesu. A jednak czasami trudno nam się za to zabrać. No bo mogą nas nie przyjąć z kwiatami i bombonierką:) Ale bez tego “showing up” nic dalej się nie zadzieje. Budowanie biznesu...

czytaj dalej
Klienci w kolejce do Ciebie

Klienci w kolejce do Ciebie

Kiedy nie mamy wystarczająco wielu klientów, to się martwimy. Kiedy mamy nadmiar, to okazuje się, że też, i nazywamy to klęską urodzaju. Klęska urodzaju jest wtedy, kiedy masz zbyt wielu klientów, starasz się ich wszystkich obsłużyć i nie dajesz rady czasowo i...

czytaj dalej
Czy coaching to wieczna walka o klienta?

Czy coaching to wieczna walka o klienta?

„Coaching to wieczna walka o klienta.” „Ten marketing się nigdy nie skończy.” Narzekamy sobie w ten sposób prowadząc biznes coachingowy. Ale czy to prawda? Czy rzeczywiście WIECZNIE będziesz walczyć o klienta? I czy naprawdę ten marketing NIGDY się nie skończy? Tego,...

czytaj dalej
Te dwie strategie robią różnicę

Te dwie strategie robią różnicę

Dwie proste strategie, które zaoszczędzą Twój czas i wzmocnią efektywność Twojego marketingu. Jeżeli będziesz o nich pamiętać przy KAŻDYM działaniu marketingowym, zobaczysz różnicę:)   https://youtu.be/HZ4gpA6VWSA      ...

czytaj dalej
Jak prowadzić proces coachingowy

Jak prowadzić proces coachingowy

Jak prowadzić proces coachingowy? Z odpowiedzią na to pytanie ma trudność wielu nowych coachów. W szkołach coachingowych zazwyczaj uczymy się prowadzenia sesji i narzędzi do tego potrzebnych. Kiedy wychodzimy na rynek i pozyskujemy klientów gotowych na większe zmiany,...

czytaj dalej

Najnowsze wpisy

Z kim przestajesz

Z kim przestajesz

Opowiem Ci dzisiaj króciutką historię sprzed lat 17. Wnioski z niej wyciągnięte posłużyły mi na długie lata budowania biznesu coachingowego z pewnością siebie, wiarą, że "się nadaję" i poczuciem, że robię to, co "moje". I wielokrotnie mega ułatwiły mi decyzje, z kim...

czytaj dalej
Half of success is showing up:)

Half of success is showing up:)

Pokazać się, pojawić, gdzie trzeba, zadzwonić, zagadać do kogoś to już połowa sukcesu. A jednak czasami trudno nam się za to zabrać. No bo mogą nas nie przyjąć z kwiatami i bombonierką:) Ale bez tego “showing up” nic dalej się nie zadzieje. Budowanie biznesu...

czytaj dalej
Klienci w kolejce do Ciebie

Klienci w kolejce do Ciebie

Kiedy nie mamy wystarczająco wielu klientów, to się martwimy. Kiedy mamy nadmiar, to okazuje się, że też, i nazywamy to klęską urodzaju. Klęska urodzaju jest wtedy, kiedy masz zbyt wielu klientów, starasz się ich wszystkich obsłużyć i nie dajesz rady czasowo i...

czytaj dalej
Czy coaching to wieczna walka o klienta?

Czy coaching to wieczna walka o klienta?

„Coaching to wieczna walka o klienta.” „Ten marketing się nigdy nie skończy.” Narzekamy sobie w ten sposób prowadząc biznes coachingowy. Ale czy to prawda? Czy rzeczywiście WIECZNIE będziesz walczyć o klienta? I czy naprawdę ten marketing NIGDY się nie skończy? Tego,...

czytaj dalej
Te dwie strategie robią różnicę

Te dwie strategie robią różnicę

Dwie proste strategie, które zaoszczędzą Twój czas i wzmocnią efektywność Twojego marketingu. Jeżeli będziesz o nich pamiętać przy KAŻDYM działaniu marketingowym, zobaczysz różnicę:)   https://youtu.be/HZ4gpA6VWSA      ...

czytaj dalej
Jak prowadzić proces coachingowy

Jak prowadzić proces coachingowy

Jak prowadzić proces coachingowy? Z odpowiedzią na to pytanie ma trudność wielu nowych coachów. W szkołach coachingowych zazwyczaj uczymy się prowadzenia sesji i narzędzi do tego potrzebnych. Kiedy wychodzimy na rynek i pozyskujemy klientów gotowych na większe zmiany,...

czytaj dalej

Napisz do mnie

Pytania dotyczące merytoryki i logistyki programów i kursów
(i tego, czy to dla Ciebie), propozycje współpracy partnerskiej oraz wszelkie inne kieruj pod adres margaret@prosperujjakocoach.pl.

Kontakt

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy Cię do kontaktu.

Dziękuję!