Strefa Wiedzy
Tu znajdziesz konkretne wskazówki i inspiracje dotyczące najlepszych praktyk w budowie biznesu coachingowego.
Najnowsze wpisy
Newsletter dla coacha
Newsletter czyni cuda w biznesie coachingowym. Posiadanie listy subskrybentów zainteresowanych Tobą i Twoją wiedzą, budowanie z nimi dobrych relacji poprzez wysyłanie im regularnych i wartościowych treści umożliwia Ci dobór najlepszych klientów i sprzedaż im Twoich...
Jak radzić sobie w hejtem
Ostatnio ktoś brzydko mnie nazwał pod moim promowanym postem na FB. Tylko dlatego, że jestem coachem, a on coachów sobie nie życzy. Najpierw szeroko otworzyłam oczy ze zdziwienia, a potem (wyjątkowo) odpowiedziałam na komentarz. Czy zrobiło mi się przykro? Nie. Hejt...
Czy możesz nie znać się na marketingu
„Ale ja chcę być tylko coachem!". To zdanie słyszę od coachów, którzy są niemile zaskoczeni, że oprócz bycia coachem będą musieli zająć się również innymi obszarami biznesu, w tym marketingiem. To jest oczywiście, jeżeli chcą pracować na własny rachunek. Mamy na ten...
Intuicja w pracy coacha – wywiad z Justyną De Prado
Głowa i serce. Umysł i intuicja. Ego i dusza. Jakby tej pary nie nazywać, wiemy, o kogo chodzi:) Najfajniej jest, kiedy używamy jednego i drugiego w swoim biznesie i życiu. A tych dwoje nie zawsze chce współpracować. Kiedy kierujemy się tylko głową, to cierpi na tym...
Specjalizacja – ale jak to powiedzieć
Bez specjalizacji biznes coachingowy nie ma szans. A tę i trudno znaleźć, i trudno dobrze określić, czyli powiedzieć to tak, żeby było zrozumiale, prawdziwie i atrakcyjnie. O najczęściej popełnianym błędzie powiem Ci właśnie w dzisiejszym odcinku. I tak, ja go też...
O dwóch naszych ranach – Anna Rogowska
Ania Rogowska - „dzika kobieta”, uzdrowicielka przez baśnie, piękna postać, i do tego absolwentka programu PROSPERUJ JAKO COACH!. Jest jedną z kilku osób, które w tej edycji programu poprosiłam o wkład w jego zawartość. Dlatego, że Ania pracuje z kobietami, które...
Najnowsze wpisy
Newsletter dla coacha
Newsletter czyni cuda w biznesie coachingowym. Posiadanie listy subskrybentów zainteresowanych Tobą i Twoją wiedzą, budowanie z nimi dobrych relacji poprzez wysyłanie im regularnych i wartościowych treści umożliwia Ci dobór najlepszych klientów i sprzedaż im Twoich...
Jak radzić sobie w hejtem
Ostatnio ktoś brzydko mnie nazwał pod moim promowanym postem na FB. Tylko dlatego, że jestem coachem, a on coachów sobie nie życzy. Najpierw szeroko otworzyłam oczy ze zdziwienia, a potem (wyjątkowo) odpowiedziałam na komentarz. Czy zrobiło mi się przykro? Nie. Hejt...
Czy możesz nie znać się na marketingu
„Ale ja chcę być tylko coachem!". To zdanie słyszę od coachów, którzy są niemile zaskoczeni, że oprócz bycia coachem będą musieli zająć się również innymi obszarami biznesu, w tym marketingiem. To jest oczywiście, jeżeli chcą pracować na własny rachunek. Mamy na ten...
Intuicja w pracy coacha – wywiad z Justyną De Prado
Głowa i serce. Umysł i intuicja. Ego i dusza. Jakby tej pary nie nazywać, wiemy, o kogo chodzi:) Najfajniej jest, kiedy używamy jednego i drugiego w swoim biznesie i życiu. A tych dwoje nie zawsze chce współpracować. Kiedy kierujemy się tylko głową, to cierpi na tym...
Specjalizacja – ale jak to powiedzieć
Bez specjalizacji biznes coachingowy nie ma szans. A tę i trudno znaleźć, i trudno dobrze określić, czyli powiedzieć to tak, żeby było zrozumiale, prawdziwie i atrakcyjnie. O najczęściej popełnianym błędzie powiem Ci właśnie w dzisiejszym odcinku. I tak, ja go też...
O dwóch naszych ranach – Anna Rogowska
Ania Rogowska - „dzika kobieta”, uzdrowicielka przez baśnie, piękna postać, i do tego absolwentka programu PROSPERUJ JAKO COACH!. Jest jedną z kilku osób, które w tej edycji programu poprosiłam o wkład w jego zawartość. Dlatego, że Ania pracuje z kobietami, które...
Napisz do mnie
Pytania dotyczące merytoryki i logistyki programów i kursów
(i tego, czy to dla Ciebie), propozycje współpracy partnerskiej oraz wszelkie inne kieruj pod adres margaret@prosperujjakocoach.pl.