…aby pozyskiwać klientów na coaching?
Moje pierwsze dwa lata prowadzenia praktyki coachingowej były, delikatnie mówiąc, mizerne.
Liczba klientów dochodziła w porywach do czterech, dochody do mniej więcej jednej trzeciej tego, czego potrzebowałam.
Nie były to wesołe czasy. I bardzo chciałam, żeby się skończyły.
Przełom nastąpił, kiedy zajęłam się marketingiem z innego poziomu niż dotychczas. Nie jedyną, ale główną różnicą, było to, że zaczęłam regularnie prowadzić warsztaty coachingowe.
Nagle zapełniła mi się praktyka.
Z czterech klientów zrobiło się dwunastu. Dochody były w końcu naprawdę dobre.
I wszystko to działo się systematycznie i stabilnie. Umiałam pozyskać klientów na zawołanie.
Głównie dzięki warsztatom.

Wystąpienia publiczne są jedną z najlepszych strategii budowania biznesu coachingowego.
Należą do nich warsztaty, webinary, prezentacje, szkolenia, wykłady, seminaria.
To wtedy Twoi potencjalni klienci dają Ci niepodzielną uwagę, budujesz z nimi silną relację, pokazujesz, jak pracujesz i kim jesteś.
Mogą Cię naprawdę dobrze poznać i sprawdzić, czy jesteś dla nich.
Ale musisz wiedzieć, jak to robić dobrze.
Większość coachów nie robi tego dobrze lub nie robi wcale.
Ponieważ nie wiedzą, jak się do tego zabrać.
Do kogo i o czym mają mowić.
Jak zapełnić salę?
Boją się, że się w tym nie sprawdzą.
Że to nie jest łatwe.


Nie, nie jest to łatwe.
Wcale nie będę Cię przekonywała, że tak, idź, rób od zaraz, na pewno dasz radę.
Prawda jest taka, że musisz być do tego przygotowana.
I nie chodzi tylko o umiejętności warsztatowe.
Chodzi o dużo więcej.
Musisz wiedzieć wiele rzeczy:
Do kogo kierujesz swój warsztat?
Na jaki powinien być temat?
Jak go skonstruować?
Jak zaprosić odbiorców?
Jak zapełnić salę lub miejsca na webinarze?
Jak go poprowadzić?
Jak zaoferować współpracę?
Jak pozyskać klientów?
I robić to wszystko dobrze.


O tym właśnie będzie ten webinar.
Przez godzinę czasu przyjrzymy się dokładnie tematowi wystąpień publicznych coacha.
Przymierzysz się do niego w inny sposób.
Poznasz efektywne strategie.
Poznasz go, zrozumiesz, podejmiesz decyzje, jak się za niego zabrać.