Nikt tego za Ciebie nie zrobi
Czasem mamy w sobie taką cichą nadzieję, że kiedy już skończymy szkołę coachingu, zdobędziemy certyfikat i jesteśmy gotowi do pracy, to ktoś nas zauważy. Ktoś nas wypromuje, zaprosi, pokaże światu, że jesteśmy wartościowi. Ale prawda jest inna — nikt tego za nas nie...
„Czy to jest o mnie? Czy o nich?”
Masz czasami tak, że kiedy ktoś nie reaguje entuzjastycznie na to, że jesteś coachem, to od razu włącza Ci się myśl: „Okej, czyli coś robię nie tak”? Ja też tak miałam. I dopiero pewna sytuacja z mojego początku w coachingu pokazała mi, jak bardzo to, co czujemy,...
Praktykę coachingową budujesz w dwóch etapach
Wiesz, jaki błąd robi większość z nas po skończeniu na początku? Próbujemy szybko przeskoczyć ze szkoły coachingowej do biznesu coachingowego i zapełnionej praktyki. Kończymy szkołę, dostajemy certyfikat i ruszamy, jak umiemy, po klientów i biznes. Po kilku miesiącach...
Przy czym upieram się w biznesie coachingowym
Jest parę rzeczy w biznesie coachingowym, za którymi stoję murem. Bo czuję, że bez nich nie funkcjonowalibyśmy dobrze: ani moi klienci, ani ja, ani mój biznes. To twarde i praktyczne lekcje, które podarowała mi moja ponad dwudziestoletnia praktyka coachingowa....
Najefektywniejsza strategia pozyskiwania klientów na coaching
Jeśli miałabym wskazać tę jedną, jedyną strategię, która naprawdę wypełnia kalendarz coacha klientami, bez wahania wybrałabym warsztaty na żywo. Ale... nie wystarczy po prostu wynajęcie sali, zrobienie warsztatu na jakikolwiek coachingowy temat i zaproszenie...
Dlaczego mój coaching nie trwa 3 miesiące?
Często słyszę od coachów, że uczono ich, by proces coachingowy nie trwał zbyt długo – najlepiej kilka, maksymalnie kilkanaście sesji, zamkniętych w trzech miesiącach. Tymczasem mój proces coachingowy trwa zazwyczaj znacznie dłużej. I nie – to nie dlatego, że jestem...
Energia i działanie w solidnym biznesie coachingowym
Jeśli oglądałaś/eś moje ostatnie odcinki blogowe, to wiesz, że mówiłam w nich o kluczowych aspektach budowania solidnego biznesu coachingowego: – fundamentach mentalnych, – fundamentach pod marketing, – marketingu i sprzedaży. Dziś czas na wisienkę na torcie tego...
Solidny marketing biznesu coachingowego
Ostatni odcinek miniserialu o solidnym biznesie coachingowym zakończymy arcyważnym elementem - marketingiem. To najgrubsza część składowa solidnego biznesu. Dlatego musisz być w nim dobra/y, tak samo jak jesteś dobra/y w coachingu. Będzie o tym, co działa...
Solidne fundamenty pod marketing biznesu coachingowego
Hello w trzecim odcinku o budowaniu solidnego biznesu coachingowego. Porozmawiamy o fundamentach, bez których marketing nie ma szans. Musisz wiedzieć komu pomagasz, w czym, jak to robisz i za ile. A to wcale nie są proste decyzje. https://youtu.be/zvMWDnnKf4I...
Solidne fundamenty mentalne biznesu coachingowego
Witam Cię w drugim odcinku miniserialu o budowaniu solidnego biznesu coachingowego. Dzisiaj o absolutnej podstawie - Twoim mentalu. Bo bez niego niewiele się zadzieje:) https://youtu.be/m-L2ElsZ4OA