Strefa Wiedzy

Tu masz małą kopalnię diamentów ;)
Na blogu znajdziesz konkretne wskazówki i inspiracje dotyczące budowy biznesu coachingowego. Czytaj lub oglądaj “jak leci” albo wybierz interesującą Cię podstrefę wiedzy.

Najnowsze wpisy

Gdzie promować swoją darmową ofertę

Gdzie promować swoją darmową ofertę

Stworzenie darmowej oferty, o której mówiłam tydzień temu, wcale nie jest proste i łatwe. Więc jak już się namęczysz i ją z siebie wykrzeszesz, to nie zapomnij jej promować, bo inaczej pozostanie tylko piękną ideą na Twojej stronie internetowej. Gdzie ją możesz...

czytaj dalej
Budowanie społeczności wokół swojego coachingu

Budowanie społeczności wokół swojego coachingu

Jak sprawić, aby ludzie z Twojej grupy docelowej, czyli Twoi potencjalni klienci, zauważyli Cię i chcieli wejść w krąg Twojej społeczności? Na przykład do Twojej listy mailowej. Odpowiedź jest być może całkiem dla Ciebie jasna: "No jasne, lead magnet trzeba mieć!"...

czytaj dalej
Czy z coachingu można się utrzymać

Czy z coachingu można się utrzymać

Powinnam dopisać podtytuł "I jak wkurzyła mnie pewna szkoła coachingowa". A wkurzyła. Podcinaniem skrzydeł swoim absolwentom już na starcie. Mówiąc, że z coachingu nie da się utrzymać. To po co go się uczyć? Po co marzyć o byciu coachem? Po co wydawać grubą kasę na...

czytaj dalej
Marketing to… też coaching

Marketing to… też coaching

Nie cierpisz marketingu? Wolałabyś, żeby nie istniał? Żeby można było po prostu jak człowiek zaoferować drugiemu człowiekowi coaching bez żadnych marketingów? No to ten odcinek jest dla Ciebie… Pokażę Ci, jak zmiana perspektywy może pomóc Ci marketing pokochać. Tak,...

czytaj dalej
Trzy etapy ścieżki Twojego klienta

Trzy etapy ścieżki Twojego klienta

Żaden z Twoich odbiorców nie staje się klientem natychmiast. Każdy/każda z nich przechodzi przez trzy etapy ścieżki. Zawsze, bez wyjątków. Jeżeli rozumiesz i respektujesz te etapy, to synchronizujesz swój przekaz w zgodzie z nimi. To sprawia, że brzmisz dobrze, na...

czytaj dalej
Cele tworzenia Twoich treści marketingowych

Cele tworzenia Twoich treści marketingowych

Proponuję Ci zweryfikowanie swojego podejścia do tworzenia treści marketingowych, na przykład postów, webinarów, bloga, newslettera... Zamiast gorączkowo myśleć "co mam im powiedzieć", zadaj sobie pytania o cele. I to o cele na trzech poziomach. To Ci powinno co nieco...

czytaj dalej

Najnowsze wpisy

Gdzie promować swoją darmową ofertę

Gdzie promować swoją darmową ofertę

Stworzenie darmowej oferty, o której mówiłam tydzień temu, wcale nie jest proste i łatwe. Więc jak już się namęczysz i ją z siebie wykrzeszesz, to nie zapomnij jej promować, bo inaczej pozostanie tylko piękną ideą na Twojej stronie internetowej. Gdzie ją możesz...

czytaj dalej
Budowanie społeczności wokół swojego coachingu

Budowanie społeczności wokół swojego coachingu

Jak sprawić, aby ludzie z Twojej grupy docelowej, czyli Twoi potencjalni klienci, zauważyli Cię i chcieli wejść w krąg Twojej społeczności? Na przykład do Twojej listy mailowej. Odpowiedź jest być może całkiem dla Ciebie jasna: "No jasne, lead magnet trzeba mieć!"...

czytaj dalej
Czy z coachingu można się utrzymać

Czy z coachingu można się utrzymać

Powinnam dopisać podtytuł "I jak wkurzyła mnie pewna szkoła coachingowa". A wkurzyła. Podcinaniem skrzydeł swoim absolwentom już na starcie. Mówiąc, że z coachingu nie da się utrzymać. To po co go się uczyć? Po co marzyć o byciu coachem? Po co wydawać grubą kasę na...

czytaj dalej
Marketing to… też coaching

Marketing to… też coaching

Nie cierpisz marketingu? Wolałabyś, żeby nie istniał? Żeby można było po prostu jak człowiek zaoferować drugiemu człowiekowi coaching bez żadnych marketingów? No to ten odcinek jest dla Ciebie… Pokażę Ci, jak zmiana perspektywy może pomóc Ci marketing pokochać. Tak,...

czytaj dalej
Trzy etapy ścieżki Twojego klienta

Trzy etapy ścieżki Twojego klienta

Żaden z Twoich odbiorców nie staje się klientem natychmiast. Każdy/każda z nich przechodzi przez trzy etapy ścieżki. Zawsze, bez wyjątków. Jeżeli rozumiesz i respektujesz te etapy, to synchronizujesz swój przekaz w zgodzie z nimi. To sprawia, że brzmisz dobrze, na...

czytaj dalej
Cele tworzenia Twoich treści marketingowych

Cele tworzenia Twoich treści marketingowych

Proponuję Ci zweryfikowanie swojego podejścia do tworzenia treści marketingowych, na przykład postów, webinarów, bloga, newslettera... Zamiast gorączkowo myśleć "co mam im powiedzieć", zadaj sobie pytania o cele. I to o cele na trzech poziomach. To Ci powinno co nieco...

czytaj dalej

Napisz do mnie

Pytania dotyczące merytoryki i logistyki programów i kursów
(i tego, czy to dla Ciebie), propozycje współpracy partnerskiej oraz wszelkie inne kieruj pod adres margaret@prosperujjakocoach.pl.