Strefa Wiedzy

Tu masz małą kopalnię diamentów 😉
Na blogu znajdziesz konkretne wskazówki i inspiracje dotyczące budowy biznesu coachingowego. Czytaj lub oglądaj „jak leci” albo wybierz interesującą Cię podstrefę wiedzy.

Najnowsze wpisy

Kiedy budować markę coacha

Często wydaje nam się, że po skończeniu szkoły coachingowej mamy wyjść na rynek i zacząć budować swoją markę. A jak już tę markę będziemy mieli, to wszystko stanie się łatwiejsze i lżejsze, a my będziemy się czuli pewni siebie jako coachowie. No bo w końcu co, kurczę...

czytaj dalej

Partnerstwa strategiczne coacha

Partnerstwo strategiczne lub afiliacja to współpraca z organizacją, lub biznesem, który: Kieruje swoją ofertę do takiej samej jak my grupy docelowej. Nie jest naszą konkurencją. Promuje nasze płatne lub darmowe oferty swojej bazie klientów w zamian za konkretne...

czytaj dalej

Czy coach może zlecić komuś marketing

Wielu coachów wierzy, że marketing w biznesie coachingowym można zlecić specjaliście od promocji. Nie zajmować sobie czasu i głowy nauką ani wdrożeniem strategii marketingowych i zajmować się tylko tym, co coachowie lubią najbardziej, czyli coachingiem. Czy coach może...

czytaj dalej

Stała obecność marketingowa

Marketingu nie robi się z doskoku - wtedy, kiedy zaczyna nam brakować klientów. Dobry plan marketingowy dba o to, aby znalazły się w nim strategie umożliwiające nam stałą obecność w naszej grupie docelowej. Strategie, które na stałe plasują nas jako ekspertów w...

czytaj dalej

Skąd mogą brać się trudni klienci

Trudnych klientów dzielę na dwa rodzaje: Fajnie trudnych - tych z większymi wyzwaniami, z którymi przyjemnie jest się uporać i mieć nie lada satysfakcję, że poszło, odblokowało się, puściło, przechodzimy na inny poziom, itd. I tych niefajnie trudnych, z którymi praca...

czytaj dalej

Niepochlebne opinie o coachingu

Niepochlebne opinie o coachingu bolą nas, coachów. Dotykają do żywego, bo podważają coś, w co wierzymy i czemu dedykujemy swój czas, energię, działania, marzenia. Szarpią nasze poczucie własnej wartości. Potrafią zachwiać naszą wiarą w siebie i w sens tego, co robimy....

czytaj dalej

Nie używaj tricków marketingowych

Tricki lub sztuczki lubię oglądać w cyrku (oczywiście tym bez zwierząt). W marketingu niekoniecznie. Nie lubię czuć się manipulowana przez kogokolwiek, kto chce mi coś sprzedać i nie robię tego innym. Uczę niemanipulacyjnego marketingu. Jeżeli taki Cię interesuje, to...

czytaj dalej

Jak pisać w biznesie coachinowym

Jeżeli jesteś coachem i chcesz mieć kwitnący biznes, to musisz mieć nie tylko "gadane", ale również "pisane". A to często przyprawia nas o dreszcze. Nie wiemy, jak pisać, żeby było to ciekawe, przydatne naszym odbiorcom, no i oczywiście, żeby z tego pisania byli...

czytaj dalej

Napisz do mnie

Pytania dotyczące merytoryki i logistyki programów i kursów
(i tego, czy to dla Ciebie), propozycje współpracy partnerskiej oraz wszelkie inne kieruj pod adres margaret@prosperujjakocoach.pl.