Książka lub e-book
COACHING TO NIE HOBBY
Czyli jak zarabiać na coachingu
Książka COACHING TO NIE HOBBY Małgorzaty Żukowskiej przeprowadzi Cię konkretnie i zrozumiale, a czasem na wesoło, przez wszystkie istotne obszary związane z budową biznesu coachingowego.
Dla kogo? Dla Ciebie!
Dla kogo?
Dla Ciebie!
Dla coachów, konsultantów, ekspertów, mentorów, terapeutów – “niehobbystów” – profesjonalistów traktujących swoją pasję do rozwoju siebie i innych poważnie i biznesowo.
Dla tych, którzy marzą o lepszym świecie, są gotowi przyczynić się do jego zmiany i chcą być w stanie utrzymywać się ze swojej pracy z tym związanej.
Dla tych, którzy szukają wiedzy, uporządkowania, realistycznej perspektywy, inspiracji, motywacji do właściwego działania i humoru w drodze do satysfakcjonującej pracy i dostatku z tego wynikającego.
Taniec z drutami :)
zaproszenie bardzo osobiste
Chcę, aby wiedza
o budowaniu biznesu coachingowego
była powszechnie dostępna
Chcę, aby wiedza
o budowaniu biznesu coachingowego
była powszechnie dostępna
-
Abyśmy rozumieli, jak działa biznes, rynek.
-
Abyśmy świadomie wybierali ścieżkę coacha, wiedząc, że łączy się ona z równoległą ścieżką właściciela / właścicielki biznesu.
-
Abyśmy rozumieli siebie w tym biznesie.
-
Abyśmy robili dobrą robotę i pracowali za dobre pieniądze.
-
Bo coaching to nie hobby.
-
Abyśmy rozumieli, jak działa biznes, rynek.
-
Abyśmy świadomie wybierali ścieżkę coacha, wiedząc, że łączy się ona z równoległą ścieżką właściciela / właścicielki biznesu.
-
Abyśmy rozumieli siebie w tym biznesie.
-
Abyśmy robili dobrą robotę i pracowali za dobre pieniądze.
-
Bo coaching to nie hobby.
DLACZEGO JĄ NAPISAŁAM?
Coach to piękny zawód. Wybieramy go, aby zrealizować swoje marzenia o życiu i pracy z sensem, dla dobra ludzkości i dla swojego spełnienia. Natchnieni nadzieją i wizją wykonywania nowej profesji kończymy szkoły coachingowe, z drżącym sercem wychodzimy na rynek i…
…niewielu z nas zarabia pieniądze i utrzymuje się wyłącznie z coachingu. A jeszcze mniej ma prosperujący, stabilny biznes coachingowy z solidnymi, przewidywalnymi dochodami.
Postanowiłam to zmienić. Od 2011 uczę coachów zarabiać pieniądze i budować stabilne, prosperujące biznesy. Przez moje kursy i programy przeszły już setki coachów. Dzięki pracy z nimi i swoim własnym doświadczeniom, rozumiem doskonale wyzwania biznesowe stojące przed coachami.
DLACZEGO JĄ NAPISAŁAM?
Coach to piękny zawód. Wybieramy go, aby zrealizować swoje marzenia o życiu i pracy z sensem, dla dobra ludzkości i dla swojego spełnienia. Natchnieni nadzieją i wizją wykonywania nowej profesji kończymy szkoły coachingowe, z drżącym sercem wychodzimy na rynek i…
…niewielu z nas zarabia pieniądze i utrzymuje się wyłącznie z coachingu. A jeszcze mniej ma prosperujący, stabilny biznes coachingowy z solidnymi, przewidywalnymi dochodami.
Postanowiłam to zmienić. Od 2011 uczę coachów zarabiać pieniądze i budować stabilne, prosperujące biznesy. Przez moje kursy i programy przeszły już setki coachów. Dzięki pracy z nimi i swoim własnym doświadczeniom, rozumiem doskonale wyzwania biznesowe stojące przed coachami.
Przez co Cię przeprowadzi?
COACHING TO NIE HOBBY przetransformuje Cię.
W coacha rozumiejącego biznes coachingowy. W coacha, który wie, co trzeba robić, żeby coachingiem zajmować się profesjonalnie, niehobbystycznie. Zapoznasz się z istotnymi obszarami biznesu coachingowego, takimi jak:
Analiza rynku coachingowego
Opcje zawodowe coacha
Specjalizacja coachingowa
Elementy składowe biznesu coachingowego
Tworzenie oferty
Wycenianie coachingu
Marketing – co działa i co nie działa w pozyskiwaniu klientów
Sprzedaż w biznesie coachingowym
Ale ta książka to dużo więcej…
niż wiedza na temat strategii marketingowych i sprzedażowych, którymi ten biznes “się je”. Znajdziesz tu inspiracje, porady i przepisy na temat:
Zbudowania własnej pewności siebie jako coach,
Zorganizowania siebie w czasoprzestrzeni biznesu coachingowego,
Liczenia pieniędzy i…
Radzenia sobie z “opiniami” postronnych,
Wybierania zgodnej ze sobą specjalizacji i pasującego Ci sposobu pracy,
zresztą sprawdź sam/a w spisie treści poniżej :)
SPIS TREŚCI
1. Po co Ci ta książka
2. OMG, wokół sami coachowie!
3. Co mogę robić jako coach?
4. Coach personalny – co trzeba wiedzieć już na wstępie?
5. Dlaczego budowanie zarabiającej praktyki coachingowej nie jest łatwe?
6. Od czego i jak zacząć?
7. Ile kapeluszy nosi coach?
8. Co jest tą jedną rzeczą, która postawi na nogi mój biznes?
9. Z czego się składa biznes coacha, czyli sześciopak biznesu coachingowego
10. Dlaczego ludzi nie interesuje mój coaching?
11. Po co mi specjalizacja coachingowa, skoro jestem wszechstronny(-na)?
12. Czy muszę umieć pracować z każdym?
13. Czym mam się kierować, wybierając najlepszą dla mnie specjalizację coachingową?
14. Jak wykorzystać pasję w wyborze specjalizacji?
15. Na czym się znam oprócz coachingu?
16. Za co ludzie mi zapłacą?
17. Czy mogę mieć więcej niż jedną specjalizację?
18. Ależ ja naprawdę jestem wszechstronny(-na)!
19. Dlaczego tak trudno jest wytłumaczyć coaching niecoachom?
20. Ile powinien kosztować mój coaching?
21. Jak długo powinien trwać mój proces coachingowy?
22. Ile mogę zarobić jako coach?
23. Co to jest model biznesu coachingowego i do czego jest mi potrzebny?
24. Coaching wirtualny czy face to face?
25. Czy po to kończyłem(-am) szkołę coachingową, żeby zajmować się teraz marketingiem?
26. Jaki system marketingowy pozwoli mi nie martwić się o kolejnych klientów?
27. Czy mam się bezwstydnie eksponować?
28. Co działa najlepiej i najpewniej w pozyskiwaniu klientów i dlaczego?
29. Jak umówić warsztat w organizacji skupiającej moją grupę docelową?
30. Co robić, kiedy napotykam na trudności?
31. Jak nie polec na własnym warsztacie?
32. Warsztaty na żywo czy webinary?
33. Jak współpracować z partnerami strategicznymi i być przez nich polecanym?
34. Jak nie popełnić typowych błędów na swojej stronie internetowej?
35. Jak od razu superekspresowo i łatwo zbudować markę?
36. Po co mam pisać newsletter?
37. Jak pisać? Newsletter i nie tylko
38. Skoro mam newsletter, to po co mi blog?
39. Skąd klienci mają wiedzieć, że coaching ze mną działa?
40. Jak prowadzić networking i nie czuć się jak coach-nagabywacz?
41. A może założę biznes z kolegą/koleżanką, żeby było łatwiej?
42. Jak nie umrzeć na samotność w biznesie coachingowym?
43. Po co coachowi technologia?
44. Jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie coachingowym?
45. Czy ja się w ogóle do tego nadaję?
46. Jak wydobyć z siebie własną moc?
47. Co robić z krytyką? I krytykami
48. Jak zmienić własne ograniczające przekonania?
49. Jak to ogarnąć czasowo? I nie zwariować
50. Jak wygląda grafik pracy w biznesie coachingowym?
51. Jak nie zostać coachoholikiem – czyli mieć i pieniądze, i czas?
52. Co biznes coachingowy ma wspólnego z żabą?
53. Z jakim przestajesz, takim się stajesz
54. Jak przeżyć błędy i porażki?
55. Biznes to ryzyko, a strach ma wielkie oczy
56. Pieniądze są ważne
57. Tak, możesz mieć piękny biznes coachingowy
58. Na koniec…
Powiem Ci tyle – to podręcznik biznesowy coacha.
Przez co Cię przeprowadzi?
COACHING TO NIE HOBBY przetransformuje Cię.
W coacha rozumiejącego biznes coachingowy. W coacha, który wie, co trzeba robić, żeby coachingiem zajmować się profesjonalnie, niehobbystycznie. Zapoznasz się z istotnymi obszarami biznesu coachingowego, takimi jak:
Analiza rynku coachingowego
Opcje zawodowe coacha
Specjalizacja coachingowa
Elementy składowe biznesu coachingowego
Tworzenie oferty
Wycenianie coachingu
Marketing – co działa i co nie działa w pozyskiwaniu klientów
Sprzedaż w biznesie coachingowym
Ale ta książka to dużo więcej…
niż wiedza na temat strategii marketingowych i sprzedażowych, którymi ten biznes “się je”. Znajdziesz tu inspiracje, porady i przepisy na temat:
Zbudowania własnej pewności siebie jako coach,
Zorganizowania siebie w czasoprzestrzeni biznesu coachingowego,
Liczenia pieniędzy i…
Radzenia sobie z “opiniami” postronnych,
Wybierania zgodnej ze sobą specjalizacji i pasującego Ci sposobu pracy,
zresztą sprawdź sam/a w spisie treści poniżej :)
SPIS TREŚCI
1. Po co Ci ta książka
2. OMG, wokół sami coachowie!
3. Co mogę robić jako coach?
4. Coach personalny – co trzeba wiedzieć już na wstępie?
5. Dlaczego budowanie zarabiającej praktyki coachingowej nie jest łatwe?
6. Od czego i jak zacząć?
7. Ile kapeluszy nosi coach?
8. Co jest tą jedną rzeczą, która postawi na nogi mój biznes?
9. Z czego się składa biznes coacha, czyli sześciopak biznesu coachingowego
10. Dlaczego ludzi nie interesuje mój coaching?
11. Po co mi specjalizacja coachingowa, skoro jestem wszechstronny(-na)?
12. Czy muszę umieć pracować z każdym?
13. Czym mam się kierować, wybierając najlepszą dla mnie specjalizację coachingową?
14. Jak wykorzystać pasję w wyborze specjalizacji?
15. Na czym się znam oprócz coachingu?
16. Za co ludzie mi zapłacą?
17. Czy mogę mieć więcej niż jedną specjalizację?
18. Ależ ja naprawdę jestem wszechstronny(-na)!
19. Dlaczego tak trudno jest wytłumaczyć coaching niecoachom?
20. Ile powinien kosztować mój coaching?
21. Jak długo powinien trwać mój proces coachingowy?
22. Ile mogę zarobić jako coach?
23. Co to jest model biznesu coachingowego i do czego jest mi potrzebny?
24. Coaching wirtualny czy face to face?
25. Czy po to kończyłem(-am) szkołę coachingową, żeby zajmować się teraz marketingiem?
26. Jaki system marketingowy pozwoli mi nie martwić się o kolejnych klientów?
27. Czy mam się bezwstydnie eksponować?
28. Co działa najlepiej i najpewniej w pozyskiwaniu klientów i dlaczego?
29. Jak umówić warsztat w organizacji skupiającej moją grupę docelową?
30. Co robić, kiedy napotykam na trudności?
31. Jak nie polec na własnym warsztacie?
32. Warsztaty na żywo czy webinary?
33. Jak współpracować z partnerami strategicznymi i być przez nich polecanym?
34. Jak nie popełnić typowych błędów na swojej stronie internetowej?
35. Jak od razu superekspresowo i łatwo zbudować markę?
36. Po co mam pisać newsletter?
37. Jak pisać? Newsletter i nie tylko
38. Skoro mam newsletter, to po co mi blog?
39. Skąd klienci mają wiedzieć, że coaching ze mną działa?
40. Jak prowadzić networking i nie czuć się jak coach-nagabywacz?
41. A może założę biznes z kolegą/koleżanką, żeby było łatwiej?
42. Jak nie umrzeć na samotność w biznesie coachingowym?
43. Po co coachowi technologia?
44. Jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie coachingowym?
45. Czy ja się w ogóle do tego nadaję?
46. Jak wydobyć z siebie własną moc?
47. Co robić z krytyką? I krytykami
48. Jak zmienić własne ograniczające przekonania?
49. Jak to ogarnąć czasowo? I nie zwariować
50. Jak wygląda grafik pracy w biznesie coachingowym?
51. Jak nie zostać coachoholikiem – czyli mieć i pieniądze, i czas?
52. Co biznes coachingowy ma wspólnego z żabą?
53. Z jakim przestajesz, takim się stajesz
54. Jak przeżyć błędy i porażki?
55. Biznes to ryzyko, a strach ma wielkie oczy
56. Pieniądze są ważne
57. Tak, możesz mieć piękny biznes coachingowy
58. Na koniec…
Powiem Ci tyle – to podręcznik biznesowy coacha.
Zamów teraz
Zamów teraz
COACHING TO NIE HOBBY
KSIĄŻKA- książka papierowa
COACHING TO NIE HOBBY
E-BOOK- E-book
- w formacie EPUB, MOBI, PDF
Dlaczego miałabyś mi zaufać?
Nazywam się Małgorzata Żukowska. Prosperuję w biznesie coachingowym od 2004. Najpierw jako life coach, a od 2011 jako coach biznesu dla innych coachów.
Uwielbiam biznes coachingowy. Mam z niego niesamowitą satysfakcję. Pomagam ludziom zmieniać życie, pracuję jak, gdzie i kiedy chcę, cieszę się wolnością, niezależnością, kreatywnością. Zarabiam niezłe pieniądze.
Nie zawsze tak było. Ja też musiałam się wiele nauczyć i wiele zrozumieć, aby do tego dojść. I wcale nie były to kolejne kursy coachingowe, tylko szkolenia, programy, kursy i książki biznesowe. I mnóstwo własnych prób i błędów.
Wszystko to nauczyło mnie pokory, wytrwałości i… wyrozumiałości i dystansu do siebie. Jestem szczęściarą.
Dlaczego miałabyś mi zaufać?
Nazywam się Małgorzata Żukowska. Prosperuję w biznesie coachingowym od 2004. Najpierw jako life coach, a od 2011 jako coach biznesu dla innych coachów.
Uwielbiam biznes coachingowy. Mam z niego niesamowitą satysfakcję. Pomagam ludziom zmieniać życie, pracuję jak, gdzie i kiedy chcę, cieszę się wolnością, niezależnością, kreatywnością. Zarabiam niezłe pieniądze.
Nie zawsze tak było. Ja też musiałam się wiele nauczyć i wiele zrozumieć, aby do tego dojść. I wcale nie były to kolejne kursy coachingowe, tylko szkolenia, programy, kursy i książki biznesowe. I mnóstwo własnych prób i błędów.
Wszystko to nauczyło mnie pokory, wytrwałości i… wyrozumiałości i dystansu do siebie. Jestem szczęściarą.
Kto czytał, to wie :)
Czytając książkę masz wrażenie, że rozmawiasz z Małgosią, która stoi obok Ciebie, rozumie, wspiera, dodaje otuchy i pomaga odnaleźć się w coachingowej rzeczywistości. Inspiruje własną drogą i doświadczeniem, pokazuje rozwiązania, obala mity, rozwiewa wątpliwości. Trafia w sedno – konkretnie i bezpośrednio odpowiadając na najważniejsze pytania.
Takiej książki na rynku polskim jeszcze nie było! I co więcej, jestem gotowa zaryzykować stwierdzenie, że nie odnajdziesz takiej pozycji nawet na rynku międzynarodowym. A od lat jest ona niezwykle potrzebna w szczególności dla coachów, choć jestem przekonana, że psycholodzy, terapeuci a nawet eksperci z różnych branż wyciągną z niej niezwykle wartościowe informacje pokazujące im jak powinno myśleć się o biznesie oraz jak go poprowadzić.
“Coaching to nie hobby” to książka niezwykle praktyczna i oparta na doświadczeniu. Zawiera konkretne, przejrzyste przykłady i pytania rozwojowe. To inspirujacy proces przechodzenia od pasji, stawiania pierwszych kroków w coachingu, do dobrze prosperujacego biznesu. Bo “żeby sobie “pokołczować”, trzeba się do tego solidnie przygotować” …i z tą publikacją to możliwe. To absolutne must have w biblioteczce każdego coacha!
DLA SZKÓŁ,
ORGANIZACJI COACHINGOWYCH
I MEDIÓW
Chcesz przeprowadzić ze mną wywiad lub zaprosić mnie do swojego programu, bloga lub zorganizować spotkanie autorskie ze mną w swojej organizacji?
Z przyjemnością będę z Tobą współpracowała.
Możesz zamówić książkę dla swoich klientów, studentów lub członków Twojej organizacji za obniżoną cenę (przy 10+ egzemplarzy).
Tu znajdziesz mój Media Kit i kontakt do mnie.
Napisz do mnie i umówimy się na rozmowę.
DLA SZKÓŁ,
ORGANIZACJI COACHINGOWYCH
I MEDIÓW
Chcesz przeprowadzić ze mną wywiad lub zaprosić mnie do swojego programu, bloga lub zorganizować spotkanie autorskie ze mną w swojej organizacji?
Z przyjemnością będę z Tobą współpracowała.
Możesz zamówić książkę dla swoich klientów, studentów lub członków Twojej organizacji za obniżoną cenę (przy 10+ egzemplarzy).
Tu znajdziesz mój Media Kit i kontakt do mnie.
Napisz i umówimy się na rozmowę.
Masz pytanie? Mam odpowiedź
Znajdź swoje pytanie poniżej i kliknij na “+” po prawej stronie, aby dostać odpowiedź.
Jeżeli nie ma Twojego pytania, napisz do mnie na: margaret@prosperujjakocoach.pl
Kiedy otrzymam książkę?
Druk i wydanie cyfrowe planowane jest na pierwszy tydzień czerwca 2020, więc zaraz po wydruki otrzymasz książkę.
W jakim formacie jest ebook?
EPUB
MOBI
Czy dostanę zniżkę przy większym zamówieniu?
Tak, możesz zamówić książkę dla swoich studentów, klientów lub członków Twojej organizacji. Jeżeli zamawiasz 10 lub więcej egzemplarzy, dostajesz 20% zniżki. Rabat jest automatycznie dodawany przy zamówieniu większej liczby egzemplarzy.
Czy mogę zamówić książkę, jeżeli mieszkam za granicą?
Możesz zamówić ebooka.
Niestety, nie wysyłamy papierowj książki za granicę. Jeżeli bardzo zależy Ci na papierowj książce, możesz poprosić rodzinę lub znajomego w Polsce, aby ją kupił i wysłał Ci.
Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście. Wygeneruje ją Ci nasz system od razu przy składaniu zamówienia.
Czy mogę zwrócić zamówioną książkę?
Tak, w ciągu 14 dni od daty zakupu możesz zwrócić książkę papierową i dostaniesz pełny zwrot pieniędzy. Warunkiem jest to, że książka dotrze do nas bez oznak użycia. Za przesyłkę zwrotną płacisz sam/a.
Nie przyjmujemy “zwrotów” e-booków.
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj. Wystarczy go wypełnić i odesłać z książką do nas na adres:
Momentum Coaching s.c.
Świętojańska 18/1 l 5
15-277 Białystok
PS.
Oprócz coachingu, biznesu, marketingu uwielbiam robić na drutach. Ten napis HOBBY to moja robota :)
Druty (i kilka innych rzeczy) to moje hobby. Zajmuję się nimi z doskoku, jak mi przyjdzie na to chętka. Nie zawsze doprowadzam swoje projekty drutowe do końca (w zasadzie prawie tyle samo pruję, co robię :).
No i oczywiście nie zarabiam na tym ani grosza. I to się nazywa hobby!
PS.
Oprócz coachingu, biznesu, marketingu uwielbiam robić na drutach. Ten napis HOBBY to moja robota :)
Druty (i kilka innych rzeczy) to moje hobby. Zajmuję się nimi z doskoku, jak mi przyjdzie na to chętka. Nie zawsze doprowadzam swoje projekty drutowe do końca (w zasadzie prawie tyle samo pruję, co robię :).
No i oczywiście nie zarabiam na tym ani grosza. I to się nazywa hobby!
© 2020 | Małgorzata Żukowska: Prosperuj Jako Coach
© 2020 | Małgorzata Żukowska: Prosperuj Jako Coach