Program PROSPERUJ JAKO COACH!

Zbuduj prosperujący biznes coachingowy i pomóż światu zredefiniować się

KOLEJNA EDYCJA PAŹDZIERNIK 2021

Możesz pomóc światu…

Świat się redefiniuje.

Ludzie szukają nowych, własnych ścieżek.

Możesz im pomóc przejść przez transformację.

To dobry czas dla coachingu.

Ale musisz najpierw pomóc sobie.

Ale, aby móc to zrobić, musisz wiedzieć, jak do nich dotrzeć, zaskarbić sobie ich zaufanie, zbudować relację. Być postrzeganą/ym jako autorytet i wiarygodny ekspert. Zajmować się coachingiem profesjonalnie, zawodowo, biznesowo. Nie z doskoku. Musisz pomóc sobie i nauczyć się tego.

Program PROSPERUJ JAKO COACH! został stworzony właśnie po to – aby pomóc Ci postawić biznes coachingowy i móc transformować świat.

Jest sercem i duszą wszystkiego, co oferuję. Posiada siłę dokonania kompleksowej i trwałej zmiany w Twoim biznesie.

Zmiany, która zaowocuje klientami i solidnymi zarobkami. Jeżeli wdrożysz go, postawi Twoją praktykę coachingową na solidne nogi.

Będziesz prosperować jako coach. I pomagać światu redefiniować się.

Dla kogo jest ten program?

DLA COACHÓW, KTÓRZY:

Chcą zarabiać pieniądze, robiąc to, co kochają, czyli pomagając innym.

Chcą traktować coaching jako swoje główne źródło dochodu.

Chcą być niezależni finansowo i cieszyć się wolnością własnego biznesu.

Czego dokonasz
w PROSPERUJ JAKO COACH!?

Program PROSPERUJ JAKO COACH! da Ci praktyczną, kompleksową wiedzę konieczną
do funkcjonowania w biznesie coachingowym.

Krok po kroku wdrożysz ją podczas programu.

Fundamenty

 Położysz fundamenty pod swój biznes:

  • Uwierzysz w siebie jako coach i właściciel biznesu
  • Stworzysz wizję swojego biznesu i wyznaczysz cele
  • Podejmiesz decyzję zrealizowania ich
  • Wybierzesz najlepszą dla siebie specjalizację coachingową
  • Zdecydujesz, z jakimi klientami chcesz pracować
  • Określisz swój autorski proces pracy z klientami
  • Stworzysz logiczną i atrakcyjną ofertę usług i produktów
  • Wybierzesz najwałściwszy dla siebie model biznesu coachingowego

Marketing

Poznasz i wdrożysz właściwe dla siebie i swojego biznesu strategie marketingowe.  Wybierzesz swój miks spośród:

  • Strona internetowa
  • Budowanie bazy danych
  • Newsletter, blog, vlog, podcast
  • Media społecznościowe
  • Webinary
  • Warsztaty
  • Wykłady, prezentacje publiczne
  • Marketing w swoim środowisku
  • Networking
  • Generowanie poleceń
  • Partnerstwa strategiczne, afiliacje
  • Płatna reklama na FB

System

Zapoznasz się z systemami marketingowymi, sprzedażowymi i biznesowymi skutecznie zapełniającymi Ci praktykę:

  • Marketing cykliczne pozyskujący klientów
  • Lejki sprzedażowe prowadzące klientów przez Twój marketing i produkty
  • Launching – efektywne kampanie promocyjne
  • Integralna sprzedaż właściwym klientom
  • Organizacja czasu i działań
  • Systematyczne działania
  • Mierzenie rezultatów
  • Dopracowywanie strategii

Jak pracujemy?

Program rozpoczyna pracę z początkiem października 2021

PROGRAM TRWA
12 MIESIĘCY

Poznajesz wiedzę, opracowujesz strategię i wdrażasz ją.

Dopracowujesz szczegóły, aby osiągnąć zapełnionej w 100% praktykę.

DOSKONAŁE
MATERIAŁY

Wykorzystuję różne formy nauki. W każdym module otrzymasz obszerny ebook, video, quizy i zadania.

Plus formularze gotowe do skopiowania i zastosowania.

REGULARNE SPOTKANIA
W MAŁYCH GRUPACH

Uczestniczysz w 30 spotkaniach grupowych – 1,5 h online, w pełni interaktywnie.

W razie potrzeby spotykasz się ze mną indywidualnie na konsultacje.

GRUPA
WSPARCIA

Regularnie i często spotykasz się ze mną i swoją kameralną grupą programową.

Omawiamy Twoje działania, sukcesy i wyzwania. Dostajesz wszystkie odpowiedzi.

PODEJMUJESZ DZIAŁANIA

Program mobilizuje Cię do faktycznego działania.

Działasz, wdrażasz, raportujesz swoje postępy – sukcesy i wyzwania związane z działaniami.

DOSTAJESZ RZETELNY FEEDBACK

Nie działasz po omacku, dostajesz wsparcie i feedback ode mnie, jak i od swojej zaufanej grupy wsparcia.

Wiesz, co poprawić i co robić.

Co osiągniesz po wdrożeniu programu?

  • Będziesz dużo pewniejsza siebie jako coach i jako właścicielka biznesu.
  • Ludzie będą chętnie Cię słuchać, czytać i oglądać.
  • Odpowiednie osoby będą chciały skorzystać z Twoich usług.
  • Będziesz wiedziała, jak prowadzić uczciwy, wartościowy, ale efektywny marketing.
  • Będziesz zorganizowana – będziesz wiedziała, co, jak i kiedy wykonywać.
  • Będziesz rozpoznawalna na rynku.
  • Będziesz zarabiać solidne pieniądze i mieć przewidywalne dochody.
  • Będziesz PROSPEROWAĆ JAKO COACH.

Czy ten program jest dla Ciebie?

Program działa najefektywniej dla coachów z przynajmniej minimalnym doświadczeniem* coachingowym. Takich, którzy pracowali już z tak zwanymi „prawdziwymi klientami”, czyli z osobami spoza ich szkoły coachingowej.

**Jeżeli nie masz żadnego doświadczenia coachingowego i masz trudności w zdobyciu go –zapraszam do mojego wstępnego kursu – WYSTARTUJ JAKO COACH!

TEST GOTOWOŚCI

Aby upewnić się,  że to dla Ciebie, zrób test gotowości do programu PROSPERUJ JAKO COACH!

Zawartość Programu

Wprowadzenie do biznesu coachingowego

Poznasz różnicę pomiędzy byciem coachem a prowadzeniem biznesu coachingowego.

Dowiesz się kilku istotnych prawd o prowadzeniu biznesu coachingowego.

Zapoznasz się z zawartością programu i kolejnością działań.

Zorganizujesz swój czas wokół programu.

Otrzymasz wskazówki, jak korzystać z niego najpełniej.

Fundamenty mentalne

Podejmiesz decyzję o odniesieniu sukcesu jako coach.

Uwierzysz w siebie jako coach i jako właściciela biznesu.

Stworzysz swoją wizję sukcesu.

Położysz solidne mentalne fundamenty pod swój biznes.

Wybór i określenie specjalizacji i grupy docelowej

Upewnisz się, że wybór konkretnej specjalizacji jest koniecznym fundamentem biznesu coachingowego. Poznasz wszystkie korzyści wynikające z wyboru specjalizacji.

Dostaniesz efektywne ćwiczenia i wskazówki prowadzące Cię do najlepszego dla siebie wyboru.

Określisz swoją specjalizację w zrozumiały dla odbiorców i atrakcyjny sposób.

Otrzymasz feedback od swojego coacha, grupy i od swoich potencjalnych klientów.

Staniesz się coachem z doskonale wybraną specjalizacją – dopasowaną do Ciebie i potrzebną na rynku.

Autorski proces pracy
Zrozumiesz potrzebę posiadania klarownego i zrozumiałego sposobu wyjaśniania coachingu.

Poznasz korzyści wynikające z posiadania swojego procesu dopasowanego do Twojego stylu coachingowego i potrzeb Twojej grupy docelowej.

Zapoznasz się ze skutecznym procesem opracowywania swojej metody. 

Przejdziesz przez ćwiczenia umożliwiające Ci stworzenie swojego procesu.

Dowiesz się, jak wykorzystywać swój proces w:

  • pracy z klientem
  • w marketingu
  • w tworzeniu usług i produktów pasywnego dochodu

Będziesz coachem z własnym – atrakcyjnym i zrozumiałym – procesem pracy.

Oferta, ceny, logistyka usług coachingowych

Poznasz 6 kluczowych czynników decydujących o cenie.

Zapoznasz się z kilkupoziomowym system stawek.

Przejdziesz przed proces ustalania właściwych dla siebie stawek.

Nauczysz się określania i oferowanie pakietów coachingowych.

Określisz swoje usługi coachingowe pod względem ceny, czasu, sposobu pracy.

Wyjdziesz z ofertą dopasowaną do potrzeb i możliwości Twoich klientów i do Twojego stylu życia.

System marketingowy
 

Zapoznasz się ze skutecznym (czyli zapełniającym praktykę coachingową) systemem marketingowym.

Poznasz 3 kategorie strategii marketingowych i ich role w Twoim biznesie.

Dowiesz się, jakie strategie należą do każdej kategorii i na czym dokładnie polegają.

W oparciu o swoje preferencje i talenty opracujesz swój własny system – wybierzesz najodpowiedniejsze dla Twojego biznesu strategie.

Stworzysz plan marketingowy i sprzedażowy na kolejny rok.

Będziesz wiedziała, co i kiedy masz wykonywać, aby Twój biznes prosperował.

Będziesz coachem z systemem.

Strona internetowa coacha
Zapoznasz się z korzyściami posiadania odpowiedniej dla coacha strony.

Zrozumiesz, co na stronie coacha powinno się znaleźć. A co nie.

Przeanalizujemy często popełniane błędy na stronach.

Pokażę Ci, jak stworzyć dobrą stronę internetową.

Opracujesz swoją strategię i plan tworzenia strony internetowej.

Wdrożysz ją w życie. Będziesz coachem z dobrą stroną,

Budowanie społeczności

Nauczysz się budować społecznośc wokół swojego coachingu.

Zaczniesz budowanie swojej bazy danych  (listy mailowej) oferując atrakcyjną darmową ofertę (lead magnet).

Zaistniejesz w wybranych mediach społecznościowych i zaczniesz przyciągać swoich fanów.

Budowanie relacji - newsletter, blog, vlog, podcast

Zapoznasz się z marketingiem pozwalającym Ci budować swoją społeczność i utrzymywać regularny kontakt z potencjalnymi klientami.

Zrozumiesz korzyści płynące z wydawania newslettera, pisania bloga, vloga lub nagrywania podcastu.

Poznasz różne metody publikowania swoich treści i wybierzesz odpowiednią dla siebie.

Dowiesz się, jak rozpocząć publikowanie i jak robić to regularnie. I o czym pisać lub mówić.

Nauczysz się promować swoje usługi i produkty za pomocą takiego marketingu.

Opracujesz swoją strategię i zaczniesz nią wdrażać.

Będziesz coachem, który umie wykorzystać moc budowania społeczności i systematycznego kontaktu z potencjalnymi klientami.

Budowanie relacji - media społecznościowe

Poznasz korzyści z włączenia mediów społecznościowych do marketingu.

Zapoznasz się z popularnymi mediami społecznościowymi i ich szerokimi możliwościami.

Wybierzesz odpowiednie dla siebie media i stworzysz strategię odpowiedniego wykorzystywania ich.

Zaistniejesz w wybranych mediach społecznościowych.

Zmaksymalizujesz efekty swojego marketingu pozasieciowego za pomocą wsparcia ze strony mediów społecznościowych.

Sprzedaż poziom I - Wstępna konsultacja
Dowiesz się, na czym polega uczciwa, integralna sprzedaż w biznesie coachingowym.
 
Zmienisz postrzeganie sprzedaży usług coachingowych.

Zapoznasz się z procesem sprzedaży:

  • Przygotowanie klienta
  • Proces sprzedaży
  • Zamknięcie sprzedaży

Opracujesz swoją strategię sprzedaży.

Przećwiczysz swoją strategię z innymi coachami w programie.

Staniesz się z coachem, który umie i lubi sprzedawać swoje usługi. 

Sprzedaż poziom II - coaching obiekcji klienta

Zrozumiesz, że każdy potencjalny klient będzie miał pytania i wątpliwości, czyli obiekcje.

Zapoznasz się z korzyściami płynącymi z umiejętnością coachingu obiekcji.

Nauczysz się uczciwego, ale skutecznego procesu coachingu obiekcji klienta.

Opracujesz swoją własną strategię i nie będziesz obawiała się momentu obiekcji podczas sprzedaży – będziesz przygotowana.

Podstawy wystąpień publicznych – warsztaty, prezentacje, webinary

Zapoznasz się z najskuteczniejszą strategią marketingową w natychmiastowym pozyskiwaniu klientów – wystąpieniami publicznymi.

Dowiesz się, dlaczego ta strategia działa tak doskonale.

Opracujesz strategię organizowania swoich wystąpień poprzez odpowiednie organizacje.

Stworzysz zarys swojego głównego wystąpienia.

Organizacja efektywnych wystąpień publicznych

Nauczysz się organizowania wystąpień we współpracy z odpowiednimi organizacjami.

Poznasz proces doboru odpowiednich organizacji.

Dowiesz się, jak zainteresować organizacje współpracą z Tobą.

Nauczysz się zasad ustalania współpracy z organizacjami.

Przeprowadzanie wartościowych wystąpień publicznych

Opracujesz swoje najlepsze wystąpienie.

Nauczysz się przeprowadzać je skutecznie i pozyskiwać dzięki niemu klientów.

Podejmiesz działania – zorganizujesz swoje wystąpienia i przeprowadzisz je.

Przeprowadzę Cię przez to za rękę.

Marketing w swoim środowisku

Zapoznasz się z efektywną strategią korzystania ze swojej sieci znajomych w budowie biznesu coachingowego.

Poznasz konkretne i wypróbowane (ale nie nachalne) sposoby informowania swojego otoczenia o swoim biznesie.

Nauczysz się rozmawiać o coachingu i swojej ofercie ze znajomymi i rodziną. 

Pozyskasz wsparcie, feedback, pomoc w rozwijaniu swojego biznesu od swoich znajomych.

Pozyskasz też klientów w swoim środowisku.

Generowanie poleceń
Dowiesz się, na czym polega różnica pomiędzy pasywnym czekaniem na polecenia a aktywnym generowaniem poleceń.

Zapoznasz się z korzyściami wynikającymi z aktywnego generowania poleceń.

Nauczysz się procesu generowania poleceń.

Opracujesz swoją strategię maksymalizowania poleceń.

Stworzysz i nauczysz się utrzymywać silny system poleceń w swoim biznesie.

Znacznie wzrośnie Twój współczynnik klientów pozyskiwanych poprzez polecenia.

Networking coacha

 Zapoznasz się ze strategią efektywnego networkingu – uczęszczania na wydarzenia skupiające Twoją grupę docelową.

Poznasz korzyści wynikające z dobrze rozplanowanego networkingu.

Nauczysz się prowadzić efektywny networking i poznasz klucze do sukcesu i czerpania z niego przyjemności.

Opracujesz swoją własną strategię i wdrożysz ją w życie.

Będziesz coachem, który umie się poruszać wśród wydarzeń networkingowych i świetnie z nich korzystać.

Partnerstwa strategiczne i afiliacje

Partnerstwa strategiczne są drugą co do skuteczności strategią marketingową w biznesie coachingowym.

Dowiesz się, na czym polega zawieranie korzystnych partnerstw strategicznych.

Zidentyfikujesz odpowiednie dla siebie organizacje – potencjalnych partnerów strategicznych.

Nauczysz się kontaktować się z nimi w odpowiedni sposób i wypracowywać najlepsze dla wszystkich stron partnerstwo.

Ruszysz do działania i zaczniesz zawierać partnerstwa i pozyskiwać z nich klientów. 

Płatna reklama w mediach społecznościowych

Zapoznasz się z podstawami wykorzystania płatnej reklamy w mediach społecznościowych.

Dowiesz się, jakie są metody targetowania swojej grupy docelowej w mediach.

Zrozumiesz, jaka reklama jest skuteczna. I jaka nie jest.

Postawisz pierwsze kroki w płatnej reklamie i będziesz umiała zweryfikować i ocenić wyniki.

Zaplanujesz wykorzystani płatnej reklamy w mediach społecznościowych na odpowiednich etapach swojego całościowego planu marketingowego.

Lejki sprzedażowe

Zapoznasz się bliżej z konceptem lejków sprzedażowych i przeprowadzania właściwych odbiorców za rękę przez marketing do możliwości współpracy z Tobą.

Launching - tworzenie efektywnych kampanii reklamowych
Modele biznesowe dla coacha

Poznasz definicję modelu biznesowego i korzyści z wyboru odpowiedniego dla siebie.

Zapoznasz się z typowymi modelami biznesowymi dla coacha.

Poznasz zmienne w modelach biznesowych, które pozwolą Ci na najlepszy wybór.

Przejdziesz przez proces decyzyjny o wyborze modelu pracy.

Wybierzesz swój model na teraz i na przyszłość.

Będziesz coachem z ustalonym modelem biznesowym i planem rozwoju.

Dlaczego miałabyś mi zaufać?

W 2002 roku stworzyłam swój prosperujący biznes jako life coach. Wiem, na czym polegają problemy coachów w budowaniu zarabiającej praktyki, ponieważ sama je kiedyś miałam. Wiem również, jak je rozwiązać.

Wszystko, czego uczę, wynika z doświadczenia, a nie z teorii. Od 2011 roku współtworzę biznesy coachingowe. Wielu moich klientów odnosi spektakularne sukcesy – są znani i cenieni. Rozpoznaj ich wśród Absolwentów programu.

Małgosia Żukowska

Co mówią absolwenci?

To był najszybciej upływający rok dla mnie, niesamowicie ciekawa podróż i ogromne wsparcie. Do tego Covid, który stał się testem dla nas, ale i dla programu Fakt że Małgosia stworzyła Pakiet TRANSFORMACJA w czasach kryzysu jest nieoceniony, jestem nadal pod ogromnym wrażeniem jej zaangażowania. Dla mnie to chyba jedna z najbardziej rzucających się w oczy kwestii – zaangażowanie prowadzącej, pełne, z sercem, ale i ze stanowczością.

Dzięki temu czułam się traktowana wyjątkowo, indywidualnie, a nie masowo i … jak na taśmie w fabryce. Małgosiu masz niesamowity dar zjednywania ludzi, tworzenia fantastycznej do pracy i rozwoju atmosfery, a energia grupy, którą z nas wyzwalasz, pozwala otworzyć się najbardziej zatwardziałym. Nie czułam również ani wyścigu szczurów, ani pewnej rywalizacji, w końcu potencjalnie jesteśmy swoją konkurencją na rynku, w grupie pracowaliśmy wspólnie nad sobą i nad pozostałymi biznesami i to było piękne!

Marta Lenarczyk

Dziękuję Ci Małgosiu za wszystko. Jesteś niewątpliwie ekspertem i podziwiam Twoją przedsiębiorczość i talent do ogarniania biznesu. 

Ale to, co jest wyjątkowe to to, że czuję Twoje wielkie serce, Twoje wsparcie i autentyczną chęć, aby mój biznes się rozwijał i prosperował dobrze, abym zarabiała na tym, co kocham. Wiem, że wspierasz każdego z nas z czystą intencją, by świat dawał nam to, na co jesteśmy gotowi.

Pokazałaś mi, że można myśleć inaczej, bardziej, więcej. Że klientów, pieniędzy, wystarczy dla każdego, że warto sobie pomagać, że trzeba, bo wtedy to wszystko ma sens.

Dziękuję za każdą extra rozmowę, za kopa, za motywację. Wiem, że pojawiłaś się w moim życiu, aby je zmienić na lepsze, tak właśnie się stało.

Irmina Masiuda

Przed przystąpieniem do kursu miałam sporo obaw, jaki on będzie. Największe pozytywne zaskoczenie to to jak bardzo jest merytoryczny. Bardzo bogaty w narzędzia, techniki, metody, nawet statystyki jak działania przekładają się na konkretne wyniki. Po zalogowaniu się na kurs, gdy zobaczyłam listę zagadnień, które przepracujemy, już wtedy poczułam że tak, dokładnie o to mi chodziło. 

Oktawia Witek

Poznaj więcej Absolwentów programu. Rozpoznajesz ich?

Twoja inwestycja

OPŁATA JEDNORAZOWA
7900 PLN

 lub

12 RAT PO 740 PLN

Czy ta inwestycja zwróci się?

W programie PROSPERUJ JAKO COACH! uczestniczysz w jednym celu: aby zapełnić praktykę i mieć komplet płatnych klientów.

Proste zadanie matematyczne:

Ilu płatnych klientów należy pozyskać, żeby koszt programu zwrócił Ci się w 100%?

Średnia stawka coachów partycypujących w programie wynosi 700 zł miesięcznie od każdego klienta.

Przeciętnie klienci pracują z nimi 6 miesięcy, co przekłada się na dochód 4200 zł od każdego klienta.

7900 zł : 4200 zł = 1,88.

W tym przykładzie potrzebujesz zatem pozyskać tylko dwóch klientów dzięki programowi, by opłata zwróciła Ci się z nadwyżką.

Niewielu, prawda?

Absolwenci programu PROSPERUJ JAKO COACH! średnio już podczas trwania programu pozyskują 6-10 klientów.

Nauczę Cię systemu, który zapełni Ci praktykę, jeżeli wdrożysz jego zalecenia.

Masz pytania?

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane mi pytania na temat programu PROSPERUJ JAKO COACH!:

Od czego zależy sukces w osiągnięciu celów programu?

Program PROSPERUJ JAKO COACH! jest kompletnie wyposażony w wiedzę, ćwiczenia i zadania potrzebne do odniesienie sukcesu – czyli zapełnienia praktyki i zbudowania stabilnego biznesu. Czy to oznacza, że samo uczestnictwo w tym programie wystarcza? Nie.

Aby odnieść sukces musisz:

Brać aktywny udział w programie – studiować materiały, robić zadania i odrabiać pracę domową.

Przygotowywać się do spotkań grupowych.

Przychodzić na spotkania grupowe i aktywnie w nich uczestniczyć.

Wytrwale pracować i nie poddawać się.

Zgłaszać się po pomoc ze swoimi pytaniami i wyzwaniami pojawiającymi się w trakcie programu – pomogę Ci je rozwiązywać.

Dać sobie czas na naukę i wdrażanie zaleceń programu.

Nie porównywać się do innych, tylko robić swoje. 

Wierzyć, że odniesiesz sukces. To ważne. W momentach zwątpienia (a te się pojawią!) pomogę Ci.

Czy mogę zacząć program w trakcie szkoły coachingowej?

W zasadzie nie polecam tego. Aby w pełni wykorzystać moc tego programu, dobrze jest już mieć podstawowe doświadczenie coachingowe –  kilka zakończonych sukcesem procesów coachingowych. Takie doświadczenie zdobywasz na klientach, którzy pochodzą spoza Twojej szkoły coachingowej. Zazwyczaj w czasie trwania szkolenia ćwiczysz jeszcze na innych studentach, a nie na prawdziwych klientach. 

Oczywiście, jeżeli Twoja sytuacja jest odmienna i czujesz, że pomimo tego, że kończysz dopiero szkołę, to poradzisz sobie w programie, zapraszam Cię na indywidualną konsultację, abyśmy wspólnie sprawdziły Twoją gotowość. 

Co jest największą trudnością w programie?

Jest kilka takich momentów.

  1. Ostateczny wybór swojej specjalizacji.
  2. Wyjście do świata ze swoimi pierwszymi warsztatami lub webinarem.
  3. Utrzymywanie systematycznego działania marketingowego.

To są trzy „najwrażliwsze” etapy do pokonania w programie. Ale wiesz co? Wszyscy uczestnicy je pokonują. Ty też to zrobisz.

Co robimy podczas spotkań grupowych?

Spotkania grupowe są bardzo ważne. Spotykasz się ze mną w kameralnej grupie coachów i razem pracujemy nad każdym modułem programu.

Dzielisz się swoimi sukcesami i wyzwaniami.

Zadajesz pytania.

Dostajesz feedback.

Dajesz feedback.

Podejmujesz się konkretnych działań do wykonania w swoim biznesie.

A potem raportujesz wyniki.

Staraj się być na każdym spotkaniu. 

Dlaczego warto pracować w grupie nad swoim biznesem?

W grupie uczysz się razy liczbę członków grupy. Uczysz się na ich błędach, uczysz się na ich sukcesach. Nie musisz powielać tego, co im nie zadziałało. Z kolei ich sukcesy upewniają Cię, że jeżeli i Ty zrobisz swoje, to też je odniesiesz. Przez ostatnich kilka lat pracy z grupami nie mogę wyjść z podziwu nad tym, jak praca w grupie przyśpiesza rozwój każdego członka grupy. 

Pod warunkiem, że słuchasz uważnie, szukasz podobieństw między sobą i swoimi doświadczeniami a innymi uczestnikami, zauważasz różnice, wyciągasz wnioski i aktywnie angażujesz się we współpracę.

W grupie tkwi niesamowita siła!

Mówisz, że budowanie biznesu może być dobrą zabawą. Ja nie czuję w tym zabawy. Raczej stres!

To jest Twoja decyzja, czy podchodzisz do budowania biznesu, marketingu, sprzedaży, zarabiania ciężko i z lękiem czy też lekko i z poczuciem zabawy. Masz wybór, chociaż może Ci się wydawać, że tak nie jest. Przetestuj to. 

Pamiętasz, jak byłaś/eś małym dzieckiem i bawiłaś/eś się w dom, w sklep lub w wojnę? Dorośli nadal się bawią w różne scenariusze, tylko zapominają, że nie muszą ich tak poważnie traktować. Możesz tę samą energię, która towarzyszyła Ci w dzieciństwie przenieść na życie dorosłe.

Po pierwsze zastanów się, jakby to wyglądało, gdybyś podszedł/podeszła do budowania biznesu i do wszystkich czynności z tym związanych jak do dobrej zabawy. Z jaką energią zasiadł/abyś do pracy? W jaki biznes byś się bawił/a? Jakby on wyglądał? Co stworzył/abyś w swojej zabawie, jaki scenariusz napisał/abyś?

Po drugie, zastanów się i zapisz sobie, jakie korzyści odniosłabyś z takiego podejścia do budowania biznesu. Co byłoby łatwiejsze, lżejsze?

A teraz podejmij decyzję, jaka energia będzie Ci przyświecać – ciężkości i niepewności czy lekkości i zabawy?

Jakie są zasady naszej współpracy w grupie?

1. Niekonkurencyjność. Nie porównuj się do innych, masz prawo być w innym miejscu, mieć inne wyzwania, robić coś wolniej, potrzebować więcej czasu. Jeżeli widzisz innych robiących szybsze postępy, zainspiruj się nimi. Jeżeli zdecydujesz się ich „dogonić”, to rób to tylko i wyłącznie w duchu zabawy, fun’u, bez „muszę”, ale z „mam ochotę”. Jeżeli nie decydujesz się ich gonić i robić wszystko w swoim tempie, to wspaniale. Każdy z nas przychodzi do tego programu z innymi doświadczeniami, z inną gotowością. Uszanujmy to. Jednakże, jeżeli sam/a czujesz, że zasłaniasz się swoim brakiem gotowości, to bardzo możliwe, że masz tu coś do przepracowania. 

2. Życz dobrze innym członkom grupy. Wspieraj ich. Proś o wsparcie. To jest równoznaczne z prawdziwym życzeniem sobie dobrze. What goes around, comes around. To, co puszczamy w obieg, wraca do nas.

3. Poufność. Traktuj członków grupy tak, jakbyś traktował/a swoich klientów. Pozostaw swoje obserwacje w grupie, tutaj je dyskutuj. W ten sposób i Ty, i inni członkowie grupy będziecie czuli się bezpieczni i zrelaksowani.

Dlaczego program trwa aż 12 miesięcy?

Bo tyle faktycznie zabiera zbudowanie biznesu coachingowego.

Poprzednie edycje programu trwały 6 miesięcy, a po tym czasie uczestnicy mieli opcję skorzystania z 6-miesięcznego mastermindu podczas wdrażania i dopracowywania swoich strategii i działań. Mastermind okazał się bardzo pomocny. Dlatego od tej edycji zdecydowałam się na zaoferowanie od razu całościowego rocznego programu.

Przez pierwsze 6 miesięcy uczysz się i wdrażasz całą strukturę. Jest dużo nauki i częste spotkania (3 razy w miesiącu).

W kolejnych 6 miesiącach skupiasz się wyłącznie na wdrażaniu, marketingu, mierzeniu rezultatów i korektach. Nadal masz wsparcie grupy i moje. Spotykamy się rzadziej, przeciętnie 2 razy w miesiącu. 

Całość zapewni Ci optymalne warunki do rozwinięcia stabilnego biznesu coachingowego.

Ile czasu zajmuje czynne uczestnictwo w programie?

Po pierwsze proponuję Ci od razu nazywać to inaczej: ile czasu mam zarezerwować na budowanie i rozwój swojego biznesu? Albo: ile czasu mam poświęcić na pracę w swoim biznesie? W ten sposób od razu będziesz myślał/a jak właściciel/ka tegoż biznesu i taką rolę przyjmiesz.

Ile czasu? Ile wlezie! ☺ Ale rozumiem też, że oczywiście to zależy w dużej mierze od Twoich możliwości czasowych. 

Czy jeszcze pracujesz na etacie lub w jakikolwiek inny sposób zarabiasz na życie? Jeżeli tak, to prawdopodobnie będziesz w stanie poświęcić mniej czasu na rozwój biznesu coachingowego niż ktoś, kto zajmuje się wyłącznie nim. Jednakże nawet jeżeli biznes jest teraz Twoim „drugim etatem”, to staraj się poświęcać mu maksimum swojego czasu. Im więcej, tym lepiej. Im więcej pracujesz teraz „na dwóch etatach”, tym szybciej przejdziesz do jednego. 

Jeżeli już teraz zajmujesz się wyłącznie swoim biznesem coachingowym, to zadaj sobie pytanie: ile godzin chcę przeznaczyć na pracę? Czy będzie to 4, 6 czy 8 godzin dziennie? Nie namawiam Cię do długich godzin pracy, ale pamiętaj, że budowanie i prowadzenie biznesu pracy i czasu wymaga. Im więcej godzin decydujesz się pracować, tym szybciej ruszysz z miejsca. 

Jakie jest minimum? Studiowanie materiałów programowych zajmie Ci około 2-4 godzin w każdym module. Zrobienie ćwiczeń – minimum 2 godziny, w wielu przypadkach znacznie więcej. Na przykład jednym z ćwiczeń jest wybór i określenie swojej grupy docelowej. Coachom, którzy wkraczają do programu PJC z solidnie wybraną specjalizacją to zadanie zajmie znaczniej mniej czasu (powiedzmy dwie godziny na „dogładzenie”) niż coachom, którzy dopiero zaczynają ten proces. Sama wiem z własnego doświadczenia, że ten proces może być trudy, żmudny i pracochłonny. Takie zadanie może Ci zabrać wiele godzin!

Dla ułatwienia obliczeń potrzebnych Ci godzin pracy w biznesie coachingowym, podam Ci następującą statystykę: przy rozwiniętym biznesie, kiedy masz już pełną lub prawie pełną praktykę, sam coaching (praca z klientami) zajmie Ci średnio 30-50% czasu. Reszta to prowadzenie biznesu, wszystkie inne działania związane z marketingiem, sprzedażą, kreowaniem produktów, księgowością, logistyką. Przy dopiero rozwijającym się biznesie (nie masz klientów lub masz ich niewielu) coaching będzie stanowił tylko od 0 do 20% czasu Twojej pracy. Reszta to…? Zgadłeś/aś, marketing i reszta.

Pracuję na etacie. Czy będę miała wystarczająco dużo czasu na uczestnictwo w programie?

Praca na pełen etat podczas uczestnictwa w programie jest wyzwaniem, ponieważ musisz realizować program „po godzinach”. Jest to do zrobienia, ale pod warunkiem, że skrupulatnie wyznaczasz sobie czas na naukę i wdrażanie programu i że systematycznie i sumiennie go wykorzystujesz. Wymaga to wyrzeczeń.

Jeżeli nie możesz jeszcze zostawić pracy i zrezygnować z dochodów z niej, bardzo to rozumiem. Proponuję Ci wyznaczyć sobie realistyczną poprzeczkę osiągnięć w programie, które pozwoliłyby Ci przejść na mniejszy etat lub całkowicie zrezygnować z pracy. Taką poprzeczką może być na przykład sześciu stałych klientów coachingowych przynoszących Ci określony pułap dochodu z biznesu. Jednym słowem praca „na dwie zmiany” nie będzie trwała wiecznie.

Czy inwestycja w program zwróci mi się?

W programie PROSPERUJ JAKO COACH! uczestniczysz w jednym celu: aby zapełnić praktykę i mieć komplet płatnych klientów.

Zrób proste zadanie matematyczne: Ilu płatnych klientów należy pozyskać, żeby koszt programu zwrócił Ci się w 100%?

Średnia stawka coachów partycypujących w programie wynosi 700 zł miesięcznie od każdego klienta. Przeciętnie klienci pracują z nimi 6 miesięcy, co przekłada się na dochód 4200 zł od każdego klienta.

7900 zł : 4200 zł = 1,88.

W tym przykładzie potrzebujesz zatem pozyskać tylko dwóch klientów dzięki programowi, by opłata zwróciła Ci się z nadwyżką. Niewielu, prawda? Absolwenci programu PROSPERUJ JAKO COACH! średnio już podczas trwania programu pozyskują 6-10 klientów.

Po jakim czasie uczestnictwa w programie mogę liczyć na płatnych klientów?

Może się to zdarzyć już w pierwszym miesiącu. Rekordzistka (Ania Kupisz-Cichosz) miała pełną praktykę (10 klientów) po dwóch miesiącach programu, ale Ania stanowi wyjątek. Chyba, że masz ochotę pobić jej rekord? 🙂

Zazwyczaj klienci zaczynają pojawiać się w trzecim miesiącu programu, a w piątym i szóstym miesiącu masz już opracowany system, który zapełnia Ci praktykę „na zawołanie”. Twój sukces w zapełnianiu praktyki zależy od systematyczności, intensywności i jakości działań marketingowych, a nad tymi czynnikami pracujesz przed cały czas trwania programu. 

Jestem perfekcjonistką i to do tej pory przeszkadzało mi w rozwoju biznesu. Jak mam sobie z tym poradzić?

Prosta odpowiedź: odpuść sobie perfekcjonizm. Z mojego doświadczenia pracy z coachami widzę, jak odzywa się on w kluczowych dla nich momentach rozwoju biznesu i po prostu przeszkadza.

Z jednej strony dążenie do perfekcji jest wspaniałe – dzięki niemu doskonalimy się i rozwijamy. Z drugiej strony, dążenie do ideału staje nam często na drodze do akceptacji i ukończenia pewnych działań, a tym samym do pójścia naprzód. Perfekcjonizm powoduje, że wielu coachów utyka w martwym punkcie. 

Zapraszam Cię do tego, byś wchodząc w proces budowania biznesu coachingowego i siebie jako coacha od razu zostawił/a przed drzwiami perfekcjonizm i dążenie do niego. Zapewniam Cię, że wystarczy Ci bycie wystarczająco dobrym/dobrą. Dążenie do ideału, mimo że chwalebne, hamuje nasz proces rozwoju. Każe w nieskończoność coś dopracowywać lub czekać, aż „będziemy gotowi”. Danie sobie pozwolenia na bycie wystarczająco dobrym uwalnia nas, zezwala na bycie człowiekiem, na popełnianie błędów, na eksperymentowanie. 

Jak poznać, czy coś, z czym wychodzisz jest wystarczająco dobre? Po tym, że jest to zrozumiałe dla Twoich odbiorców, że przyciąga ich do Ciebie i chcą wiedzieć więcej. Po tym, że masz efekty swojej pracy w postaci gratisowych konsultacji i klientów. Po tym, że klienci dają Ci pozytywny feedback. Kiedy to wszystko dzieje się, działasz wystarczająco dobrze. I możesz sobie teraz dążyć do perfekcji.

Co się stanie, jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w jakimś spotkaniu?

Staraj się być na każdym spotkaniu, ale oczywiście mogą zdarzyć się choroby i inne niezależne przyczyny nieobecności. Dostaniesz nagranie video z każdego spotkania. 

Czy mogę zrezygnować podczas trwania programu i dostać zwrot zainwestowanych pieniędzy lub nie płacić kolejnych rat?

Nie. Mamy tylko 27 miejsc w programie rocznie i oferujemy je zdecydowanym na pracę i wysiłek coachom. Jeżeli nie jesteś na 100% pewna/y, że chcesz w nim uczestniczyć i w pełni wdrażać go, to prawdopodobnie nie jest to program dla Ciebie na ten moment. Zanim zapiszesz się i zajmiesz miejsce, proszę, zastanów się, czy faktycznie jesteś gotowa/y.

© 2020 | Małgorzata Żukowska: Prosperuj Jako Coach

Regulamin | Polityka Prywatności

© 2020 | Małgorzata Żukowska: Prosperuj Jako Coach

Regulamin | Polityka Prywatności