W oferowanym przeze mnie w zeszłym tygodniu pakiecie TRANSFORMACJA wzięło udział prawie 500 coachów. Energia na webinarach była wyjątkowa. Mnóstwo dobrych pytań, decyzji, transformacji. Dostałam niezmiernie pozytywny feedback na temat tego pakietu od coachów, którzy partycypowali aktywnie. Dziękuję.
Oto zalecenia dotyczące budowania biznesu coachingowego w tych naszych ciekawych czasach, które się w TRANSFORMACJI znalazły:
1. Zrewiduj swój mindset i posprzątaj niesprzyjające Ci przekonania na temat biznesu, pieniędzy, swojej wartości i nadawania się obecnych czasów na coaching.
2. Pozostań przy swojej grupie docelowej i specjalizacji, ale dostosuj swój przekaz do obecnej sytuacji i wyzwań, które przed Twoimi odbiorcami teraz stoją.
3. Zrewiduj swoją ofertę pod względem zawartości i ceny; być może stwórz nową ofertę na ten czas – adekwatną do potrzeb i możliwości Twoich odbiorców.
4. Stań w roli lidera/liderki w swoim obszarze specjalizacji. Bądź potrzebnym i adekwatnym wsparciem dla nich. Upewnij się, że wizerunek, który kreujesz online właściwie i zrozumiale Cię przedstawia.
5. W biznesie online musisz mocno postawić na budowanie zaufania i relacji ze swoimi odbiorcami – kontaktuj się częściej i dawaj im naprawdę dobry (wartościowy) materiał. Mówimy tu o blogu, newsletterze, postach w mediach społecznościowych. „Taki sobie” przekaz nie przejdzie.
6. Ale nie łudź się, że doskonały wizerunek i wartościowy i częsty kontakt ze swoją społecznością wystarczą aby zapełnić praktykę. Musisz się zabrać również za strategie, które pozyskują Ci aktywnie klientów – webinary.
7. Nade wszystko – naucz się nowych rzeczy i weź się do roboty, bo bez pracy to wiesz, czego nie ma…
… klientów oczywiście 🙂
Jeżeli nie wiesz, jak do tego wszystkiego się zabrać, od czego zacząć i na co zwrócić uwagę, to…
Dostałam mnóstwo podziękowań od coachów, którzy wzięli udział do tej pory, więc postanowiłam udostępnić pakiet TRANSFORMACJA wszystkim, którzy jeszcze nie mieli okazji lub potrzebują go na dłużej. Możesz mieć do niego dostęp przez rok za całkiem niewielką ceną.
Naprawdę warto. Uporządkujesz sobie biznes coachingowy na teraz.
„Wspaniale to zrobiłaś, z taką jasnością, poukładaniem. No i słychać było energię, pasję i siłę przebicia. Jak się ma te swoje różne wątpliwości, to przy tobie wszystko wydaje sie takie proste i oczywiste! Dużo skorzystałem.” napisał mój klient Andrzej Cieplak.
A na deser… wywiad z Sarah Marshank
O teraz.
Sarah Marshank jest jedną z moich ulubionych nauczycielek duchowych (chociaż sama nie lubi się tak nazywać). Znamy się od lat, przyjaźnimy. Kiedy się spotykamy, nigdy jakoś nie wychodzą nam rozmowy o sprawach małych – zawsze schodzi na sens, piękno i tajemnicę tego naszego życia w tym naszym Wszechświecie.
Pandemia skłoniła mnie do nagrania wywiadu z Sarah. O tym, jak odnaleźć w tym sens i siebie. Obejrzyj.
Sarah jest twórczynią Selfistry – systemu transformującej pracy wewnętrznej. Tutaj dowiesz się więcej: https://selfistry.com