Newsletter dla coacha

Newsletter dla coacha

Newsletter czyni cuda w biznesie coachingowym. Posiadanie listy subskrybentów zainteresowanych Tobą i Twoją wiedzą, budowanie z nimi dobrych relacji poprzez wysyłanie im regularnych i wartościowych treści umożliwia Ci dobór najlepszych klientów i sprzedaż im Twoich...

Jak radzić sobie w hejtem

Jak radzić sobie w hejtem

Ostatnio ktoś brzydko mnie nazwał pod moim promowanym postem na FB. Tylko dlatego, że jestem coachem, a on coachów sobie nie życzy. Najpierw szeroko otworzyłam oczy ze zdziwienia, a potem (wyjątkowo) odpowiedziałam na komentarz. Czy zrobiło mi się przykro? Nie. Hejt...

Czy możesz nie znać się na marketingu

Czy możesz nie znać się na marketingu

„Ale ja chcę być tylko coachem!". To zdanie słyszę od coachów, którzy są niemile zaskoczeni, że oprócz bycia coachem będą musieli zająć się również innymi obszarami biznesu, w tym marketingiem. To jest oczywiście, jeżeli chcą pracować na własny rachunek. Mamy na ten...

Kto kupuje Twój coaching

Kto kupuje Twój coaching

Czy wiesz, ile czasu obserwują Cię i korzystają z Twoich treści klienci, którzy od Ciebie kupują coaching? Ja wiem. Bo robię podsumowania. Bo ciekawi mnie to. Bo buduję na tym realny biznes. I podzielę się tym z Tobą. Abyś i Ty mogła/mógł sobie urealnić:)  ...