Te dwie strategie robią różnicę
Dwie proste strategie, które zaoszczędzą Twój czas i wzmocnią efektywność Twojego marketingu. Jeżeli będziesz o nich pamiętać przy KAŻDYM działaniu marketingowym, zobaczysz różnicę:) https://youtu.be/HZ4gpA6VWSA ...
Klienci w 3 krokach. Co i jak mówić.
Odpowiedź na pytanie „Jak rozmawiać z potencjalnymi klientami?” jest taka: To zależy, na którym kroku ścieżki klienta się znajdują. Przypomnę, że każdy z Twoich klientów na coaching pokonuje z Tobą najpierw trzy kroki przez Twój marketing. Znajomość i zrozumienie tych...
Klienci w 3 krokach. Ustaw bramki.
Gdzie masz ustawić swoje „bramki” marketingowe, aby umożliwić potencjalnym klientom przejście całej ścieżki doprowadzającej ich do coachingu z Tobą? Na to pytanie odpowiem Ci w dzisiejszym, drugim odcinku tryptyku KLIENCI W 3 KROKACH. Przypomnę, że każdy z Twoich...
Klienci w 3 krokach. Ścieżka klienta.
Każdy z Twoich klientów na coaching pokonuje z Tobą najpierw trzy kroki przez Twój marketing. Nieznajomość i nierozumienie tych kroków powoduje słabe wyniki marketingowe, czyli... brak klientów lub niewystarczającą ich liczbę. Niniejszym rozpoczynam mały (ale...
Trzy prawdy o coachingu, które warto znać
Ten odcinek miał mieć tytuł „Co powinnaś wiedzieć idąc do szkoły coachingowej", ale już podczas nagrywania zdałam sobie sprawę z tego, że tak naprawdę to nawet pewnie nie jesteśmy gotowe na te prawdy na samym początku:) Ale trzy prawdy, o których mówię, warto znać...
Świetna specjalizacja nie wystarczy
Jest taki moment w życiu (prawie każdego) coacha, kiedy po bólach i trudach wyboru i pięknego określenia naszej specjalizacji wkrada się w nasz umysł fantazja, że zrobiliśmy, co trzeba, już jesteśmy w domu, teraz czekamy w nim na klientów. A oni jakoś nie przybywają....
Czym różni się zdobywanie pierwszych klientów coachingowych od budowania biznesu?
Czym różni się zdobywanie pierwszych klientów coachingowych od budowania biznesu? Kilkoma wielce istotnymi rzeczami: Celami obu etapów (to niby oczywiste) Strategiami marketingowymi (to już mniej oczywiste). Bo jako początkujący coach nie masz możliwości wejścia...
Postaw media społecznościowe na ich miejscu
Jeżeli masz wrażenie, że aby odnieść sukces jako coach i zbudować silną markę na rynku, musisz bez przerwy nadawać w mediach społecznościowych, pisać, wstawiać zdjęcia, nagrywać codzienne rolki... a wszystko to robisz niechętnie, męczy Cię to, zabiera dużo czasu i......
Dlaczego trudno jest zacząć praktykę coachingową
Bo to jest ryzykowne! Właśnie o tym ryzyku, lub właściwie o kilku ryzykach rozpoczynania praktyki, pogadamy dzisiaj. I oczywiście o tym, jak stawić im czoła i jednak (kurczę blade:) zacząć. A pomoże Ci w tym nowy BEZPŁATNY kurs ZACZYNAM PRAKTYKĘ COACHINGOWĄ, z którego...
Przyszykuj sobie wspaniały rok
- Początek stycznia, a ja już jestem mocno do tyłu z biznesem. - tak mogłabym podsumować swoją sytuację. Ale tego nie zrobię, bo nie zasługuję na dowalanie sobie. Zamiast tego opowiem Ci: Co zatrzymało mnie na długie tygodnie. Co w związku z tym z kursem WYSTARTUJ...