Gdzie masz ustawić swoje „bramki” marketingowe, aby umożliwić potencjalnym klientom przejście całej ścieżki doprowadzającej ich do coachingu z Tobą? Na to pytanie odpowiem Ci w dzisiejszym, drugim odcinku tryptyku KLIENCI W 3 KROKACH.

Przypomnę, że każdy z Twoich klientów na coaching pokonuje z Tobą najpierw trzy kroki przez Twój marketing. Znajomość i zrozumienie tych kroków (nie mówiąc już o wprowadzeniu ich w życie, a raczej w biznes:) może poskutkować prosperującym biznesem coachingowym. Więc tego… uważaj;)

Przypomnę również, że nasz tryptyk KLIENCI W 3 KROKACH zawiera 3 odcinki:

  1.  Jakie są trzy kroki klienta do Ciebie i dlaczego warto je znać i rozróżniać (to tydzień temu).
  2. Gdzie masz ustawić swoje „bramki” marketingowe (dzisiaj).
  3. Co i jak mówić na każdym z etapów (za tydzień).

Pytania? Przemyślenia? Zostaw komentarz:)