Newsletter czyni cuda w biznesie coachingowym. Posiadanie listy subskrybentów zainteresowanych Tobą i Twoją wiedzą, budowanie z nimi dobrych relacji poprzez wysyłanie im regularnych i wartościowych treści umożliwia Ci dobór najlepszych klientów i sprzedaż im Twoich usług.
Ale…
Newsletter nie jest właściwą strategią na wszystkich etapach rozwoju Twojej praktyki;
Strategia ta musi być wykonywana dobrze i systematycznie (daaa:), a nie zawsze nam się to udaje;
Musimy w pełni zautomatyzować zbieranie listy mailowej i przesyłanie wiadomości na odpowiedniej platformie.
I wszystko to nie jest takie proste, przynajmniej na początku.
Dlatego zapraszam Cię do obejrzenia wywiadu z Lucy Erezman z Integracja Biznesu, certyfikowaną specjalistką jednej z platform mailingowych – MailerLite, tej samej, która wysyła wszystkie moje maile do Ciebie.
Dowiesz się:
Po co coachowi newsletter (1:00)
Dlaczego media społecznościowe go nie zastąpią (1:17)
Czy pisać newsletter od samego początku budowania praktyki (4:07)
Co musisz mieć ustalone, zanim zaczniesz „newsletterować” (5:53)
Dlaczego potrzebujesz platformy mailingowej do wydawania newslettera (7:04)
Jakie są możliwości takiej platformy (10:04)
Dlaczego podczas marketingu potrzebujemy budowania relacji, zanim cokolwiek zaoferujemy płatnie (17:17)
Na jakich poziomach procesu marketingowego wykorzystuje się platformę (20:40)
Jak zacząć korzystać z platformy i różnych jej funkcjonalności (25:20)
A na końcu dowiesz się, jak może Ci w tym wszystkim pomóc Lucy, jeżeli nie chcesz samodzielnie zgłębiać tajników technologicznych.
Oglądaj!