Nie, nie dam Ci tu listy pomysłów na darmową ofertę typu “możesz zrobić e-book, quiz, test, serię video, mini kurs, 7 sposobów na… itp.” (właściwie to już chyba dałam 🙂 tylko wskażę Ci na co, moim zdaniem, należy zwrócić uwagę już na samym początku wymyślania super fajnego lead magnetu (dla niewtajemniczonych – darmowej oferty). Jakie pytanie należy sobie zadać, zanim zaczniesz zastanawiać się, w jakim formacie chcesz tworzyć.

Dla jeszcze bardziej niewtajemniczonych wyjaśnię, czym jest darmowa oferta. Jest to coś wartościowego, co dajesz za darmo w zamian za to, że osoba zapisująca się na nią da Ci swoje dane (mail) i pozwoli Ci wysyłać do siebie newsletter i/lub komunikaty marketingowe. W ten sposób tworzysz bazę danych potencjalnych klientów, możesz budować z nimi relacje i potem oferować im swoje usługi coachingowe.

W tym video będzie o najważniejszym pytaniu, na jakie musisz znać odpowiedź, żeby zamiast efektywnej darmowej oferty nie stworzyć gniota 😉