Marketingu nie robi się z doskoku – wtedy, kiedy zaczyna nam brakować klientów. Dobry plan marketingowy dba o to, aby znalazły się w nim strategie umożliwiające nam stałą obecność w naszej grupie docelowej. Strategie, które na stałe plasują nas jako ekspertów w obszarze naszej specjalizacji coachingowej.
Takie strategie charakteryzują się kilkoma cechami. Są:
- Wartościowe dla naszych odbiorców
- Wykonywane regularnie i systematycznie
- Na tyle częste, że odbiorcy nie zapominają o nas.
Jedną z moich strategii tego typu jest blog, który właśnie czytasz i oglądasz. Dzięki niemu buduję trwałą relację z moją grupą docelową – coachami. Ta relacja bardzo owocuje w momentach, kiedy otwieram drzwi do kursu WYSTARTUJ JAKO COACH! lub do programu PROSPERUJ JAKO COACH!
Dla wielu coachów znalezienie swojej stałej strategii i regularne jej wykonywanie stanowi duże wyzwanie.
W dzisiejszym odcinku o tym, jak sobie z tymi wyzwaniami poradzić.