Marketingu nie robi się z doskoku – wtedy, kiedy zaczyna nam brakować klientów. Dobry plan marketingowy dba o to, aby znalazły się w nim strategie umożliwiające nam stałą obecność w naszej grupie docelowej. Strategie, które na stałe plasują nas jako ekspertów w obszarze naszej specjalizacji coachingowej.

Takie strategie charakteryzują się kilkoma cechami. Są:

  1. Wartościowe dla naszych odbiorców
  2. Wykonywane regularnie i systematycznie
  3. Na tyle częste, że odbiorcy nie zapominają o nas.

Jedną z moich strategii tego typu jest blog, który właśnie czytasz i oglądasz. Dzięki niemu buduję trwałą relację z moją grupą docelową – coachami. Ta relacja bardzo owocuje w momentach, kiedy otwieram drzwi do kursu WYSTARTUJ JAKO COACH! lub do programu PROSPERUJ JAKO COACH!

Dla wielu coachów znalezienie swojej stałej strategii i regularne jej wykonywanie stanowi duże wyzwanie.

W dzisiejszym odcinku o tym, jak sobie z tymi wyzwaniami poradzić.