Odpoczynek i praca. Łączysz?
Oddzielanie odpoczynku od pracy jest koniecznością w biznesie
Urlop bez winy i strachu
Jeżeli trudno Ci wziąć urlop od biznesu, bo martwisz się, że po powrocie trzeba będzie zaczynać od początku, to ten odcinek jest dla Ciebie.
Kiedy zamilknąć jako coach?
Sztukę milczenia kiedy trzeba coach opanować musi. Cisza bywa niewygodna. I wcale nie mówię tu o ciszy (jakże czasami niezbędnej) podczas sesji coachingowej.
Ile czasu buduje się biznes coachingowy?
Budowanie biznesu coachingowego zabiera czas. Dobrze jest znać ramy tego czasu, aby móc planować swój rozwój, finanse, życie rodzinne.
O przekonaniach (z serii Żukowska & Lange)
Ile czasu trwa proces coachingowy? Teorii na ten temat jest wiele. Ale odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta:)
Ile czasu trwa proces coachingowy
Ile czasu trwa proces coachingowy? Teorii na ten temat jest wiele. Ale odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta:)
Z kim przestajesz
Opowiem Ci dzisiaj króciutką historię sprzed lat 17. Wnioski z niej wyciągnięte posłużyły mi na długie lata budowania biznesu coachingowego z pewnością siebie, wiarą, że "się nadaję" i poczuciem, że robię to, co "moje". I wielokrotnie mega ułatwiły mi decyzje, z kim...
Half of success is showing up:)
Pokazać się, pojawić, gdzie trzeba, zadzwonić, zagadać do kogoś to już połowa sukcesu. A jednak czasami trudno nam się za to zabrać. No bo mogą nas nie przyjąć z kwiatami i bombonierką:) Ale bez tego “showing up” nic dalej się nie zadzieje. Budowanie biznesu...
Klienci w kolejce do Ciebie
Kiedy nie mamy wystarczająco wielu klientów, to się martwimy. Kiedy mamy nadmiar, to okazuje się, że też, i nazywamy to klęską urodzaju. Klęska urodzaju jest wtedy, kiedy masz zbyt wielu klientów, starasz się ich wszystkich obsłużyć i nie dajesz rady czasowo i...
Czy coaching to wieczna walka o klienta?
„Coaching to wieczna walka o klienta.” „Ten marketing się nigdy nie skończy.” Narzekamy sobie w ten sposób prowadząc biznes coachingowy. Ale czy to prawda? Czy rzeczywiście WIECZNIE będziesz walczyć o klienta? I czy naprawdę ten marketing NIGDY się nie skończy? Tego,...