“Stand in your truth!” – stań w swojej prawdzie.

 

Lata temu usłyszałam to zdanie i zrobiło na mnie piorunujące wrażenie.  Mowa była o stanięciu za tym, w co wierzę, czym kieruję się w życiu, co jest dla mnie super ważne.

Słowa “Stań w swojej prawdzie” doskonale sprawdzają się jako motto przy budowaniu biznesu coachingowego, a w szczególności przy formułowaniu własnego przesłania dla naszych odbiorców.

Twoja prawda to jest to, co w tobie gra, wybrzmiewa, domaga się wyjścia, podania światu. Kiedy to mówisz i robisz, wszystko ma sens. Jeżeli budujesz swój biznes coachingowy na swojej prawdzie, to staje się on misją, przesłaniem, powołaniem. Przyjemnością. Dajesz światu to, co w tobie najlepsze, najprawdziwsze.

Kiedy stoisz w swojej prawdzie, brzmisz jak dzwon. Słyszę ten dzwon w wielu coachach, z którymi miałam przywilej pracować. Kiedy już coach dojdzie do tego, co jest jej prawdą i kiedy głośno i precyzyjnie ją wyraża, płynie z niej silna, atrakcyjna energia. Słychać i widać, że wie, o czym mówi, że wierzy w to, że to dla niej ważne. Robi to wrażenie na odbiorcach. Po prostu brzmi jak dzwon.

 

Co to konkretnie znaczy “stać w swojej prawdzie” w biznesie coachingowym? Jak w niej stanąć?

 

Wybierz specjalizację dopasowaną do swojej prawdy. Specjalizuj się w pomaganiu w sytuacjach, problemach, wyzwaniach, które uwielbiasz rozwiązywać. Nie próbuj być wszystkim dla wszystkich. Wybierz swoje plemię – odbiorców, którym masz szczerą ochotę pomagać. A kiedy im pomagasz, to czujesz, że zmieniasz świat w najsłuszniejszy dla siebie sposób.

Opracuj swoje własne, autorskie podejście do rozwiązywania tych sytuacji lub problemów, czyli miej swój własny proces pracy. Proces, w który wierzysz. Proces, który jest skuteczny.

Komunikuj swoją prawdę nie tylko podczas coachingu, ale również prowadząc marketing. Nie bój się, że twoja prawda nie wszystkich przekona i nie do wszystkich trafi. Nie obawiaj się, że możesz zabrzmieć kontrowersyjnie lub niepoprawnie. Nie wszystkim musisz się podobać. Ale będąc wyrazistym, spodobasz się tym, którzy najbardziej pasują na twoich klientów.

Szukaj, definiuj, komunikuj swoją prawdę. Stań w niej.